Vitajte v Adecco Slovensko

Naštartuj svoju kariéru ako Špecialista Reportingu! (flexibilný pracovný čas)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Základná zložka mzdy (brutto)
Od 1300 € brutto/ mesiac (výsledná mzda bude pravdepodobne vyššia podľa skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný absolvent alebo chceš prehĺbiť svoje skúsenosti s Excelom, automatizáciou a máš chuť pracovať na kreatívnych projektoch?
Potom využi túto príležitosť pre jedného z našich klientov!

Tvojou úlohou bude:

- Zúčastňovať sa na poskytnutých školeniach v reportingu a automatizovaných nástrojoch (SharePoint, XLCubed, PowerBI, DAX, MDX, NINTEX workflows, VBA a iné )
- Vývoj a údržba interaktívnych dashboardov a pripojeného prostredia (založeného na SharePoint)
- Vývoj globálnych automatizovaných reportov pokrývajúcich rôzne oblasti hodnotového reťazca (výroba, dodávateľský reťazec, marketing a predaj, financie atď.)
- Spolupráca s medzinárodným manažmentom z business oblasti
- Možnosť osobnostného rastu a zvyšovania zodpovednosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Atraktívny balík finančných a nefinančných benefitov, medzi ktoré patrí:

- Flexibilný pracovný čas a home office
- Sickdays - 5 dní ročne
- Extra dni plateného voľna pri životných udalostiach
- 13. plat a výkonnostný bonus - až do 110%
- Referal bonus od 500 do 1000 EUR/ gross
- Extra príspevok na stravné lístky
- Benefitný systém- Cafeteria
- Relokačný bonus- viac ako 100 km
- Zľavy na firemné produkty
- Životné poistenie a zdravotná starostlivosť
- Možnosť vybavenia škôlky
- Stabilná spoločnosť s atmosférou rodinnej firmy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Globálna medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Schopnosť zorientovať sa v IT alebo finančnej oblasti
  • Pokročilá znalosť Excelu (VBA) je nevyhnutná
  • Skúsenosť s SharePoint/Application Support/Data Analysis/Report Development je výhodou, nie však podmienkou
  • Dobré komunikačné zručnosti a ochota učiť sa
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Bublincová
E-mail: poslať životopis
ID: 3739721   Dátum zverejnenia: 10.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 1300 € brutto/ mesiac (výsledná mzda bude pravdepodobne vyššia podľa skúseností)