Vitajte v Adecco Slovensko

HR Administrator/ HR Specialist

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, príp. dohodou
Základná zložka mzdy (brutto)
min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu HR Administrator hľadáme kolegu do nášho INTERNÉHO TÍMU s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať, s praxou v oblasti ľudských zdrojov a prehľadom v zákonníku práce.

Hlavnou náplňou práce bude:
- administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných
zmlúv, dohôd, dodatkov, výstupných dokumentov, atď.)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky,
lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- starostlivosť o agendu preventívnych prehliadok (vstupné a periodické)
- poskytovanie poradenstva v oblasti miezd
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- priestor pre sebarealizáciu
- firemný notebook
- firemný telefón
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre náš interný tím Adecco Slovakia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Personalistika - pokročilý
Fakturácia - základy
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť Zákonníka práce SR - podmienkou
  • skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a miezd
  • záujem o HR a Payroll oblasť
  • komunikatívnosť, flexibilita a pripravenosť na denný
kontakt so zamestnancami spoločnosti
  • bežný užívateľ MS Office, výborná znalosť EXCEL
  • zodpovedný prístup k zvereným úlohám
  • schopnosť samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
  • schopnosť pracovať súbežne na viacerých úlohách
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu, do predmetu uviesť názov pracovnej pozície
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Molčanová
E-mail: poslať životopis
ID: 3714974   Dátum zverejnenia: 12.7.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   min 950 eur ako fixná mzda ( závisí od skúseností), plus variabilná časť odmeny