Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s Francuzštinou + Základná znalosť áut (benefit 90% homeoffice)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1200€
1100 - 1200€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu car data špecialista hľadáme človeka ktorý hovorí po Francúzsky. Na tejto pozícii budeš zodpovedný za nahadzovanie databázy aut a jej obohacovanie, komunikovanie v cudzom jazyku mailom a telefonicky, účasť na meetingoch a na rozvíjaní spoločnosti.
!! Je dôležitá základná znalosť aut !! potrebné vedieť ako sa v Nemčine povie koleso alebo brzdy. Vedieť čo to je ABS...
Po môžeš (je to na tebe) využívať 90% home office (môžeš pracovať z domu od Pondelka do Piatka a len niektoré Piatky musíš byť na centrále v Bratislave kvôli mítingom.)
!! Je dôležitá základná znalosť aut !! potrebné vedieť ako sa v Nemčine povie koleso alebo brzdy. Vedieť čo to je ABS...
Po môžeš (je to na tebe) využívať 90% home office (môžeš pracovať z domu od Pondelka do Piatka a len niektoré Piatky musíš byť na centrále v Bratislave kvôli mítingom.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Teambuildingy, Pro klientsky zameraná firma - výlety na Kilimandžáro, autom po Európe atď
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office /po zaučení na pozíciu
• Zamestnanecká pôžička od spoločnosti Cetelem so zvýhodneným úrokom
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do
zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji
• Nové benefity pripravujeme a pridávame každý rok podľa spätnej väzby zamestnancov
• 4 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• 25 dovolenkových dní pre každého zamestnanca bez ohľadu na vek
• Home office /po zaučení na pozíciu
• Zamestnanecká pôžička od spoločnosti Cetelem so zvýhodneným úrokom
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do
zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji
• Nové benefity pripravujeme a pridávame každý rok podľa spätnej väzby zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Medzi zákazníkov spoločnosti patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace so správou vozového parku.
Medzi zákazníkov spoločnosti patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace so správou vozového parku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3690755
Dátum zverejnenia: 3.9.2019
2019-09-03
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1200€