Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Super communicative customer care wanted! 1150eur-1420eur+ bonuses!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses
Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Is English your passion? Do you like communicate in English? Can you improve your skills? American working hours - no obstacle for you? Then we are looking right for YOU!!
Your daily responsibility will be:
• Answer phone calls
• Customer interection
• Provide support and solutions for customers about the product
• Solve customer requirements
Your daily responsibility will be:
• Answer phone calls
• Customer interection
• Provide support and solutions for customers about the product
• Solve customer requirements
Zamestnanecké výhody, benefity
• Universal vouchers
• Free taxi after 10:30 PM
• Special working time contribution
• Sports activities....
• Free taxi after 10:30 PM
• Special working time contribution
• Sports activities....
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
A global award winning North-American corporation.
A global award winning North-American corporation.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Fluent English (written and verbal form-B2/C1)
• Basic knowledge of technology (TV, Media, Internet...)
• Fan of problem solving
• Stress resistance
• Good communication skills
• Basic knowledge of technology (TV, Media, Internet...)
• Fan of problem solving
• Stress resistance
• Good communication skills
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3664742
Dátum zverejnenia: 13.8.2019
2019-08-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Base salary from 1150 to 1420 Eur/Gross (deppending on your level of English and experience) + late shift bonuses