Administratívny/a pracovník/čka s AJ

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
€ 840 + bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívna práca pre čerstvých absolventov/ky s Anglickým jazykom v oblasti Tax Free nákupu. Náš budúci kolega/budúca kolegyňa bude zodpovedný/á za administratívu spojenú s Tax Free žiadosťami, pokúšajúc sa doplniť chýbajúce informácie z rôznych zdrojov za účelom preplatenia nárokovaných prostriedkov a zvýšenia spokojnosti zákazníkov.

Náplň práce:

- Vybavovanie odmietnutých transakcií,
- Monitorovanie a reportovanie miery úspešnosti,
- Komunikácia s internými a externými partnermi - predaj, zákaznícky servis, spracovávanie/processing.

Čiastkové úlohy budú pozostávať z:

- Vyhľadávanie chýbajúcich informácií,
- Poskytovanie informácií predajcovi v prípadoch, keď žiadosť môže byť opravená z jeho strany,
- Poskytovanie informácií zákazníckemu servisu v prípadoch, keď žiadosť môže byť opravená turistom,
- Evidovanie nevyhnutných platobných údajov,
- Rozhodovanie sa o tom, či žiadosť môže byť fakturovaná/spracovaná.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Pracovný čas PON-PIA (8.00-16.30)
- 3 dni dovolenky naviac,
- Možnosť kariérneho rastu,
- Ponúkame ti prácu v úspešnej globálnej spoločnosti,
- jazykové kurzy,
- multisport program,
- stravné lístky,
- príspevok do 3. piliera.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu, nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom i v anglickom jazyku.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ochota a schopnosť učiť sa
- tímová orientácia
- záujem o prácu v administratíve
- dobrá úroveň ovládania strojopisu
- dobrá počítačová gramotnosť,
- silná osobnosť, ktorá dodržiava vysoké štandardy v komunikácii s klientmi,
- dobré organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť a presnosť,
- príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3661604  Dátum zverejnenia: 17.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: € 840 + bonus