Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme šikovného vedúceho pobočky v oblasti retailu
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200€/ brutto/ v závislosti podľa skúseností + bonusy pri plnení budgetu
1200€/ brutto/ v závislosti podľa skúseností + bonusy pri plnení budgetu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho úspešného klienta v oblasti retailu hľadáme vedúceho pobočky, ktorý bude mať na starosti rozvoj zverenej pobočky, plnenie plánovaných cieľov, podporu a rozvoj svojho tímu, podiel na strategických cieľoch.
Náplň práce:
- koordinácia a kontrola procesov pobočky podľa požadovaných štandardov
- zabezpečenie efektívneho chodu pobočky
- dodržovanie chodu a procesov pobočiek podľa právnych predpisov a ďalej všetkých vnútorných smerníc
- riešenie neštandardných situácií a zabezpečenie nápravy a ich prevenciu
- zabezpečenie a dohľad nad plnením plánov a cieľov na dennej, mesačnej a ročnej báze
- koordinácia tímu k realizácií plánovaných výsledkov
- príprava a kontrola pracovného plánu zmien tímu
- nábor zamestnancov so súhlasom Area Managera
- spolupráca s účtovníkom a centrálou v oblasti miezd a HR
- organizácia a vedenie interných porád a ročných pohovorov
- identifikácia potrieb podriadených zamestnancov v oblasti školení a ďalšieho rozvoja, podpora rozvoja tímu a jednotlivcov
- spolupráca s marketingovým oddelením v rámci eventov
- spolupráca s dodávateľmi tovarov
- riadenie a udržovanie optimálnych skladových zásob (podľa plánu)
Náplň práce:
- koordinácia a kontrola procesov pobočky podľa požadovaných štandardov
- zabezpečenie efektívneho chodu pobočky
- dodržovanie chodu a procesov pobočiek podľa právnych predpisov a ďalej všetkých vnútorných smerníc
- riešenie neštandardných situácií a zabezpečenie nápravy a ich prevenciu
- zabezpečenie a dohľad nad plnením plánov a cieľov na dennej, mesačnej a ročnej báze
- koordinácia tímu k realizácií plánovaných výsledkov
- príprava a kontrola pracovného plánu zmien tímu
- nábor zamestnancov so súhlasom Area Managera
- spolupráca s účtovníkom a centrálou v oblasti miezd a HR
- organizácia a vedenie interných porád a ročných pohovorov
- identifikácia potrieb podriadených zamestnancov v oblasti školení a ďalšieho rozvoja, podpora rozvoja tímu a jednotlivcov
- spolupráca s marketingovým oddelením v rámci eventov
- spolupráca s dodávateľmi tovarov
- riadenie a udržovanie optimálnych skladových zásob (podľa plánu)
Zamestnanecké výhody, benefity
• každý deň nové výzvy v luxusnom prostredí
• možnosť profesijného rastu
• zamestnanecké zľavy na výrobky
• motivačný systém a zodpovedajúce platové ohodnotenie
• Multisport karta
• možnosť profesijného rastu
• zamestnanecké zľavy na výrobky
• motivačný systém a zodpovedajúce platové ohodnotenie
• Multisport karta
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Klient pôsobí na pozícií európskej jednotky vďaka kompetencii, kvalite a prístupu k zákazníkom v oblasti retailu.
Klient pôsobí na pozícií európskej jednotky vďaka kompetencii, kvalite a prístupu k zákazníkom v oblasti retailu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vedenie 6 -členného tímu min. 3 roky v oblasti retailu
- výhodou je prax v odbore predaje kozmetiky
- orientácia na zákazníka a detail
- užívateľská znalosť predovšetkým MS Excel
- reprezentatívne vystupovanie
- výhodou je prax v odbore predaje kozmetiky
- orientácia na zákazníka a detail
- užívateľská znalosť predovšetkým MS Excel
- reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3630398
Dátum zverejnenia: 27.3.2019
2019-03-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci servisu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200€/ brutto/ v závislosti podľa skúseností + bonusy pri plnení budgetu