Office manager/ka, recepčná + support pri Recruitmente

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 + bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na našu centrálu v Bratislave hľadáme novú posilu.
Ak Ťa baví práca na recepcii a máš máš ambície rozvíjať sa v oblasti Recruitmentu, neváhaj a daj nám o sebe vedieť. Ponúkame Ti super šancu posunúť sa do HR oblasti !

Hlavné zodpovednosti:
• zabezpečeniu príjemného a reprezentatívneho prvého dojmu
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o klienta
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, kuriér
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• fleet management - starostlivosť o vozový park spoločnosti Adecco, dohľad
nad údržbou a servisom firemných vozidiel, riešenie poistení a poistných
udalostí, vypracovanie preberacích a odovzdávacích protokolov


Časť pracovného času bude venovaná:
- aktívna spolupráca s Personálnymi Recruitermi/Consultantmi ohľadom špecifikácie požiadaviek na hľadaných kandidátov pre rozličné projekty
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie kandidátov
- využívanie všetkých dostupných externých aj interných zdrojov kandidátov
- inzerovanie otvorených pozícií na web portáloch a sociálnych sieťach
- telefonická pred selekcia kandidátov / testovanie jazykových znalostí
- plánovanie pohovorov pre konzultantov

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v dynamickom kolektíve
- možnosti kariérneho rastu
- školenia, tréningy
- team-buildingové aktivity
- multisport karta
- callio stravná karta plne hradená zamestnávateľom
- 5 dní Sick day
- príspevok na jazykovú výučbu
- DDS

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 500 zastúpeniami v 60 krajinách a oblastiach s viac než 32 000 stálych zamestnancov pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- anglický jazyk – aktívne
- pozitívny človek s chuťou pracovať
- predchádzajúce skúsenosti nie sú podmienkou
- orientácia na výsledok
- orientácia na zákazníka
- aktívnosť, komunikatívnosť, samostatnosť
- výborná práca s PC (internet, email, sociálne siete,...)
- flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3616432  Dátum zverejnenia: 7.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 + bonusy