Recepčná&office support (dlhodobá brigáda pre študentov vš)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 €/ hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• práca vhodná popri štúdiu - časovo podľa dohody, niekoľkokrát do týždňa
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
(zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie)
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o klienta
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• fleet management - starostlivosť o vozový park spoločnosti Adecco, dohľad
nad údržbou a servisom firemných vozidiel, riešenie poistení a poistných
udalostí, vypracovanie preberacích a odovzdávacích protokolov
• iné činnosti súvisiace s pracovnou náplňou podľa pokynov office managera

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilné postavenie spoločnosti v medzinárodnom prostredí personálnych
agentúr
• podpora profesionálneho a osobného rozvoja
• korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
• príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
• výborný kolektív
• účasť na firemných eventoch

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu spoločnosti ADECCO Slovakia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s organizáciou meetingov,
• pevná pracovná doba (po - pia: 8:00 – 16:30)
• komunikačné a reprezentačné schopnosti,
príjemné vystupovanie a vzhľad
• prax na podobnej pozícií výhodou
• skúsenosť z oblasti back officu vítaná
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• schopnosť samostatne riešiť problémy,
nasadenie
• zodpovednosť za vykonanú prácu
• ochota pracovať aj nad rámec povinností

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3616423  Dátum zverejnenia: 7.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 €/ hod.