Špecialista/ka oddelenia facility manažmentu

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Nástupná mzda: 2.100 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti s Facility manažmentom ideálne pre obchodné priestory? Úspešný a obľúbený medzinárodný potravinový reťazec hľadá do svojho tímu špecialistu/ku oddelenia Facility manažmentu.

- priama podpora pre decentrálne zložky facility manažmentu (FM),
- systémová kontrola pravidelných zrealizovaných revízií a profilaktických prehliadok,
- realizovanie výberových konaní na dodávateľov služieb FM,
- uzatváranie zmlúv s dodávateľmi na služby FM,
- správa interných systémov - key-user,
- podpora pri zabezpečovaní systémových procesov k uskutočňovaniu opráv, údržby a ostatných opatrení všetkých zverených nehnuteľností,
- spolupráca pri zhotovovaní jednotných spektier výkonov pre facility manažment relevantné služby ako aj jednotných vzorov rámcových zmlúv pre poskytovateľov služieb,
- príprava a spolupráca pri dojednávaní zmlúv s poskytovateľmi služieb,
- cenová analýza a analýza štruktúry dodávateľov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
- pracovný pomer na dobu neurčitú,
- prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- karta Ticket Restaurant 3,80 € / deň, karta Multisport,
- darčekové poukážky v hodnote 160 €,
- nadštandardná zdravotná prehliadka.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Úspešný a obľúbený medzinárodný potravinový reťazec s predajňami na celom Slovensku, viacerými logistickými centrami a centrálou v Bratislave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- 3 roky praxe v oblasti správy nehnuteľností
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka aktívne slovom a písmom
- počítačové znalosti - MS Word, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
- mobilita
- zodpovednosť, samostatnosť, komunikatívnosť, precíznosť, flexibilita,
- vodičský preukaz sk. B.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3591374  Dátum zverejnenia: 9.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nástupná mzda: 2.100 €