Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme práve Teba! Customer Care Špecialista pre Americký trh s pracovnou dobou od 13:00 a množstvom benefitov.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1150 do 1420 Euro v závislosti od skúseností
od 1150 do 1420 Euro v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V prípade, že rád komunikuješ v angličtine a preferuješ prácu v popoludňajších hodinách (pretože aj tá má mnoho výhod), si to práve Ty koho americkí zákazníci potrebujú!
Tvojou náplňou práce bude najmä telefonická komunikácia a pomoc zákazníkom s problémami ako napríklad internetové pripojenie, nefunkčnosť zariadenia, aktivácia alebo zmena služieb a iné...
Tvojou náplňou práce bude najmä telefonická komunikácia a pomoc zákazníkom s problémami ako napríklad internetové pripojenie, nefunkčnosť zariadenia, aktivácia alebo zmena služieb a iné...
Zamestnanecké výhody, benefity
parkovacie miesto
expresný kariérny rast
životné poistenie
rôzne tímové, športové a spoločenské podujatia
extra finančné bonusy a príplatky
expresný kariérny rast
životné poistenie
rôzne tímové, športové a spoločenské podujatia
extra finančné bonusy a príplatky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Globálna telekomunikačná spoločnosť
Globálna telekomunikačná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vynikajúca znalosť anglického jazyka
predošlá skúsenosť so zákaznickym servisom
komunikačné schopnosti
nadšenie pre riešenie problémov
flexibilita a ochota pracovať poobede (13:00 - 22:00, 14:00 - 23:00, 15:00 - 24:00 alebo 16:00 - 1:00)
predošlá skúsenosť so zákaznickym servisom
komunikačné schopnosti
nadšenie pre riešenie problémov
flexibilita a ochota pracovať poobede (13:00 - 22:00, 14:00 - 23:00, 15:00 - 24:00 alebo 16:00 - 1:00)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3591370
Dátum zverejnenia: 2.7.2019
2019-07-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1150 do 1420 Euro v závislosti od skúseností