Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný špecialista (Accounts Payable Specialist)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000€ brutto v závislosti od skúseností
od 1000€ brutto v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš rozvíjať svoje skúsenosti vo svete financií v spoločnosti, ktorá poskytuje stabilné pracovné prostredie zaujímavé benefity?
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovať dodávateľské faktúry a správne ich zaúčtovať
• Spĺňať úlohy načas a samostatne
• Skontrolovať faktúry a následne ich archivovať
• Sledovať stav aktív a pasív
• Mať na starosti interné výdavky zamestnancov
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovať dodávateľské faktúry a správne ich zaúčtovať
• Spĺňať úlohy načas a samostatne
• Skontrolovať faktúry a následne ich archivovať
• Sledovať stav aktív a pasív
• Mať na starosti interné výdavky zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
• flexibilná pracovná doba
• home office
• dovolenka naviac
• sick days
• jazykové kurzy
• home office
• dovolenka naviac
• sick days
• jazykové kurzy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná organizácia
Medzinárodná organizácia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Univerzitné vzdelanie z oblasti financií, alebo stredoškolské vzdelanie a rok- dva praxe vo finančnej oblasti
• Plynulú angličtinu
• Základné znalosti z oblasti účtovníctva
• PC zručnosti (MS Office)
• Ochota učiť sa nové veci a proaktívny prístup
• Plynulú angličtinu
• Základné znalosti z oblasti účtovníctva
• PC zručnosti (MS Office)
• Ochota učiť sa nové veci a proaktívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3577051
Dátum zverejnenia: 12.1.2019
2019-01-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000€ brutto v závislosti od skúseností