Vitajte v Adecco Slovensko

Recepčná

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Základná zložka mzdy (brutto)
5€/hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Práca na skrátený úväzok tj. na 20h/týždeň.
  • Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie.
  • Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom.
  • Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí.
  • Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti.
  • Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovaní rezervácii hostí.
  • Zabezpečovanie komfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis).
  • Administratíva spojená s chodom recepcie.
  • Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a takisto dodržiavanie poriadku v okolí recepcie
  • Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
  • Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
  • Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
  • Starostlivosť o kancelárske potreby.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka širokú škálu benefitov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.


AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Prax v administratíve/office managementu veľkou výhodou.
• Dobrá znalosť slovenského a anglického jazyka ( slovom a písmom).
• Proklientsky prístup.
• Užívateľskú znalosť práce na PC (MS Office).
• Dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Samostatnosť, starostlivosť, presnosť.
• Dodržiavanie stanovených termínov.
• Schopnosť učiť sa nové veci
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk
ID: 3576843   Dátum zverejnenia: 11.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   5€/hodina