Vitajte v Adecco Slovensko

Zákaznícky servis na telefóne (bez akvizície)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto)
od 740€ podľa skúseností + variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vybavovanie prichádzajúcich hovorov od klientov,
  • vybavovanie e-mailov od klientov,
  • riešenie poistných udalostí,
  • administratívne činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Jubilejné príspevky,
  • Občerstvenie na pracovisku,
  • Príspevok na MHD,
  • 2 dni "Sick day",
  • Zaujímavá a zodpovedná práca so zodpovedajúcim platovým ohodnotením,
  • Práca v mladom kolektíve,
  • Rôznorodosť pracovnej činnosti,
  • Zaškolenie v oblasti poisťovníctva,
  • Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti so silným zázemím,
  • Nadštandardné zamestnanecké benefity.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax na Call centre výhodou,
  • Skúsenosti v poisťovníctve/znalosť odvetvia poistenia je výhodou,
  • Dobrá znalosť slovenského jazyka ( slovom a písmom),
  • Proklientský prístup,
  • Užívateľskú znalosť práce na PC (MS Office),
  • Dobré komunikačné schopnosti,
  • Samostatnosť, starostlivosť, presnosť,
  • Dodržiavanie stanovených termínov,
  • Schopnosť učiť sa nové veci.
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk
ID: 3576827   Dátum zverejnenia: 11.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 740€ podľa skúseností + variabilná zložka