Zákaznícky servis na telefóne (bez akvizície)

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 740€ podľa skúseností + variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vybavovanie prichádzajúcich hovorov od klientov,
- vybavovanie e-mailov od klientov,
- riešenie poistných udalostí,
- administratívne činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Jubilejné príspevky,
- Občerstvenie na pracovisku,
- Príspevok na MHD,
- 2 dni "Sick day",
- Zaujímavá a zodpovedná práca so zodpovedajúcim platovým ohodnotením,
- Práca v mladom kolektíve,
- Rôznorodosť pracovnej činnosti,
- Zaškolenie v oblasti poisťovníctva,
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti so silným zázemím,
- Nadštandardné zamestnanecké benefity.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax na Call centre výhodou,
- Skúsenosti v poisťovníctve/znalosť odvetvia poistenia je výhodou,
- Dobrá znalosť slovenského jazyka ( slovom a písmom),
- Proklientský prístup,
- Užívateľskú znalosť práce na PC (MS Office),
- Dobré komunikačné schopnosti,
- Samostatnosť, starostlivosť, presnosť,
- Dodržiavanie stanovených termínov,
- Schopnosť učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3576827  Dátum zverejnenia: 11.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 740€ podľa skúseností + variabilná zložka