Recepčná

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
880€ na skrátený úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Práca na skrátený úväzok tj. na 30h/týždeň.
- Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie.
- Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom.
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí.
- Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti.
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovaní rezervácii hostí.
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis).
- Administratíva spojená s chodom recepcie.
- Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a takisto dodržiavanie poriadku v okolí recepcie
- Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
- Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
- Starostlivosť o kancelárske potreby.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka širokú škálu benefitov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.


AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- reprezentatívne vystupovanie,
- angličtina na komunikatívnej úrovni PODMIENKOU.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3541444  Dátum zverejnenia: 16.11.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 880€ na skrátený úväzok