OBS CS&O Support - brigáda na 10h/týždenne

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
268,50€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:

a / Činnosti súvisiace s fixnými aktívami a skladmi

• Papierová / elektronická evidencia o prichádzajúcom / odchádzajúcom dlhodobom majetku (FA)

• Papierová / elektronická evidencia o sklade (podpora pre IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS),

• Vedenie registra peňažných prostriedkov (FAR),

• Príprava protokolu FAR Asset Enter pre každý prichádzajúci majetok,

• Príprava protokolu o vyradení majetku FAR pre každý odchádzajúci / likvidovaný majetok,

• Zhromažďovať / konsolidovať údaje o pracovisku a technickom stave existujúcich / nových aktív z manažéra IT / pracovníka Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS,

• Podpora IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS staff / Finance pri vykonávaní pravidelného zoznamu FA pre audit a harmonizáciu firemných a štatutárnych účelov FAR,

b / Administratívne činnosti

• Evidencia a skenovanie dodávateľských faktúr,

• Príprava správy o inventúre okruhov a súvisiacich sieťových faktúr rozdelených podľa GL a kódov manažmentu

• Doručovanie dokumentov v rámci Bratislavského areálu (účtovná spoločnosť, štátne inštitúcie, pošta na odoslanie atď.)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.


AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom (čítanie e-mailov, odpovedanie),
- technicky zručný (chápanie rozdielu medzi káblom a strojom ako router / počítač / laptop atď.),
- dobré komunikačné schopnosti,
- túžba učiť sa,
- preoaktivita,
- flexibilita (byť k dispozícií 2 hodiny každý deň x po 5 dní = 10 hodín týždenne, v niektorých dňoch môže byť potrebná prítomnosť viac hodín.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3530866  Dátum zverejnenia: 5.11.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 268,50€