Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
OBS CS&O Support - brigáda na 10h/týždenne
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
268,50€
268,50€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
a / Činnosti súvisiace s fixnými aktívami a skladmi
• Papierová / elektronická evidencia o prichádzajúcom / odchádzajúcom dlhodobom majetku (FA)
• Papierová / elektronická evidencia o sklade (podpora pre IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS),
• Vedenie registra peňažných prostriedkov (FAR),
• Príprava protokolu FAR Asset Enter pre každý prichádzajúci majetok,
• Príprava protokolu o vyradení majetku FAR pre každý odchádzajúci / likvidovaný majetok,
• Zhromažďovať / konsolidovať údaje o pracovisku a technickom stave existujúcich / nových aktív z manažéra IT / pracovníka Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS,
• Podpora IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS staff / Finance pri vykonávaní pravidelného zoznamu FA pre audit a harmonizáciu firemných a štatutárnych účelov FAR,
b / Administratívne činnosti
• Evidencia a skenovanie dodávateľských faktúr,
• Príprava správy o inventúre okruhov a súvisiacich sieťových faktúr rozdelených podľa GL a kódov manažmentu
• Doručovanie dokumentov v rámci Bratislavského areálu (účtovná spoločnosť, štátne inštitúcie, pošta na odoslanie atď.)
a / Činnosti súvisiace s fixnými aktívami a skladmi
• Papierová / elektronická evidencia o prichádzajúcom / odchádzajúcom dlhodobom majetku (FA)
• Papierová / elektronická evidencia o sklade (podpora pre IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS),
• Vedenie registra peňažných prostriedkov (FAR),
• Príprava protokolu FAR Asset Enter pre každý prichádzajúci majetok,
• Príprava protokolu o vyradení majetku FAR pre každý odchádzajúci / likvidovaný majetok,
• Zhromažďovať / konsolidovať údaje o pracovisku a technickom stave existujúcich / nových aktív z manažéra IT / pracovníka Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS,
• Podpora IT manažéra / Senior CS & O Engineer / OINIS Engineer / GS staff / Finance pri vykonávaní pravidelného zoznamu FA pre audit a harmonizáciu firemných a štatutárnych účelov FAR,
b / Administratívne činnosti
• Evidencia a skenovanie dodávateľských faktúr,
• Príprava správy o inventúre okruhov a súvisiacich sieťových faktúr rozdelených podľa GL a kódov manažmentu
• Doručovanie dokumentov v rámci Bratislavského areálu (účtovná spoločnosť, štátne inštitúcie, pošta na odoslanie atď.)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom (čítanie e-mailov, odpovedanie),
- technicky zručný (chápanie rozdielu medzi káblom a strojom ako router / počítač / laptop atď.),
- dobré komunikačné schopnosti,
- túžba učiť sa,
- preoaktivita,
- flexibilita (byť k dispozícií 2 hodiny každý deň x po 5 dní = 10 hodín týždenne, v niektorých dňoch môže byť potrebná prítomnosť viac hodín.
- technicky zručný (chápanie rozdielu medzi káblom a strojom ako router / počítač / laptop atď.),
- dobré komunikačné schopnosti,
- túžba učiť sa,
- preoaktivita,
- flexibilita (byť k dispozícií 2 hodiny každý deň x po 5 dní = 10 hodín týždenne, v niektorých dňoch môže byť potrebná prítomnosť viac hodín.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3530866
Dátum zverejnenia: 5.11.2018
2018-11-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, IT/Technical Support Specialist, Office manager Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 268,50€