Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR špecialista
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Lozorno, Malacky
Lozorno, Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 Euro/mesačne v závislosti od vedomostí a skúseností
od 1300 Euro/mesačne v závislosti od vedomostí a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR Špecialista:
MISIA:
- Podieľa sa na neustálom zlepšovaní HR procesov, postupov a nástrojov na získanie, udržanie a motivovanie zamestnancov.
- Zabezpečuje vykonanie špecifických HR úloh v spolupráci s vedúcimi oddelení.
- Zabezpečuje kvalitné a včasné splnenie požadovaných úloh v danej oblasti.
- Rešpektuje všetky pravidlá BOZP, PO a ochrany ŽP
HLAVNÉ AKTIVITY a ZODPOVEDNOSTI :
Špecialista pre rozvoj:
- Zodpovedá za nábor zamestnancov: žiadanka o nábor, inzercia a výber, ponuka;
- zodpovedá za development MOI pozícií, identifikovanie potenciálu a mobility
- v spolupráci s nadriadeným pracuje na plánovaní kariéry a internej mobility a príprave na Hodnotení zamestnancov
- spolupracuje pri každoročnom hodnotení výkonu zamestnancov;
- pripravuje a realizuje Nástupný program – nástupný deň novoprijatých zamestnancov
- zbiera vstupy pre tréningový plán a informuje o požiadavkách špecialistu pre školenia a rozvoj;
- koordinuje aktualizáciu pracovných náplní pre nových alebo preradených zamestnancov;
- prezentuje novým zamestnancom HR procesy;
- koordinuje aktualizáciu skills matíc;
- spolupracuje s univerzitami a školami pri hľadaní potenciálnych kandidátov;
- koordinuje a realizuje projekty a akcie pre zamestnancov;
- podporuje majstrov a koordinátorov v pracovno-právnej problematike;
- zabezpečuje spracovanie mesačnej dochádzky, kontroluje úplnosť a správnosť vyplnených údajov v dochádzkovom systéme,
Interná komunikácia :
- zodpovedá za internú komunikáciu a postúpenie informácií zamestnancom;
- koordinuje interný a divízny prieskum spokojnosti zamestnancov
Ostatné aktivity:
- zodpovedá za HR administratívu: nové pracovné náplne
- spolupracuje pri tvorbe plánov, plánovaní a reportov na pravidelnej báze;
- navrhuje a spolupracuje pri tvorbe interných personálnych pravidiel, inštrukcií a smerníc;
- riadi špecifické HR projekty;
- poskytuje poradenstvo pre oblasť HR zamestnancom;
- plní iné stanovené úlohy na základe pokynov manažéra v danej oblasti.
Pri vykonávaní povinností zamestnanec musí zabezpečiť aplikáciu integrovaného systému manažmentu (Kvalita, životné prostredie, bezpečnosť)
MISIA:
- Podieľa sa na neustálom zlepšovaní HR procesov, postupov a nástrojov na získanie, udržanie a motivovanie zamestnancov.
- Zabezpečuje vykonanie špecifických HR úloh v spolupráci s vedúcimi oddelení.
- Zabezpečuje kvalitné a včasné splnenie požadovaných úloh v danej oblasti.
- Rešpektuje všetky pravidlá BOZP, PO a ochrany ŽP
HLAVNÉ AKTIVITY a ZODPOVEDNOSTI :
Špecialista pre rozvoj:
- Zodpovedá za nábor zamestnancov: žiadanka o nábor, inzercia a výber, ponuka;
- zodpovedá za development MOI pozícií, identifikovanie potenciálu a mobility
- v spolupráci s nadriadeným pracuje na plánovaní kariéry a internej mobility a príprave na Hodnotení zamestnancov
- spolupracuje pri každoročnom hodnotení výkonu zamestnancov;
- pripravuje a realizuje Nástupný program – nástupný deň novoprijatých zamestnancov
- zbiera vstupy pre tréningový plán a informuje o požiadavkách špecialistu pre školenia a rozvoj;
- koordinuje aktualizáciu pracovných náplní pre nových alebo preradených zamestnancov;
- prezentuje novým zamestnancom HR procesy;
- koordinuje aktualizáciu skills matíc;
- spolupracuje s univerzitami a školami pri hľadaní potenciálnych kandidátov;
- koordinuje a realizuje projekty a akcie pre zamestnancov;
- podporuje majstrov a koordinátorov v pracovno-právnej problematike;
- zabezpečuje spracovanie mesačnej dochádzky, kontroluje úplnosť a správnosť vyplnených údajov v dochádzkovom systéme,
Interná komunikácia :
- zodpovedá za internú komunikáciu a postúpenie informácií zamestnancom;
- koordinuje interný a divízny prieskum spokojnosti zamestnancov
Ostatné aktivity:
- zodpovedá za HR administratívu: nové pracovné náplne
- spolupracuje pri tvorbe plánov, plánovaní a reportov na pravidelnej báze;
- navrhuje a spolupracuje pri tvorbe interných personálnych pravidiel, inštrukcií a smerníc;
- riadi špecifické HR projekty;
- poskytuje poradenstvo pre oblasť HR zamestnancom;
- plní iné stanovené úlohy na základe pokynov manažéra v danej oblasti.
Pri vykonávaní povinností zamestnanec musí zabezpečiť aplikáciu integrovaného systému manažmentu (Kvalita, životné prostredie, bezpečnosť)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Automotive
Automotive
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3501548
Dátum zverejnenia: 26.9.2018
2018-09-26
lokalita: Lozorno, Malacky Pozícia: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300 Euro/mesačne v závislosti od vedomostí a skúseností