Expert na kontroling s anglickým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Minimálne 1600 eur brutto + v závislosti od skúseností + variabilné odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete mať na starosti kontrolingový proces od začiatku po koniec a zastrešovať tak komplexnú rolu? Ovládate anglický jazyk na perfektnej úrovni a máte výborné komunikačné schopnosti na intereptáciu finančných výsledkov businessu?

Vašou náplňou práce by bolo:
- kontrolingové a reportingové aktivity vrámci CEE regiónu
- nákladový kontroling a analýzy finančných výsledkov
- rozpočtovanie a forecasting, ako aj následné sledovanie a anlýza odchýlok
- závierkové práce na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze
- zber, analýza a zhodnocovanie dát z ostaných tímov
- variančné analýzy a reporting
- pravidelná konunikácia s branch manazérmi, daňovými autoritami, regulátormi...
- podieľanie sa na konštantnom vylepšovaní procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

- extra dni voľna nad rámec zákona
- rodinný program (príspevok na škôlku, tábory, pri narodení, materskej...)
- jubilejné príspevky
- konštantné profesijné i osobnostné vzdelávanie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

poskytovateľ medicínskych riešení

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, účtovníctvo, investície, audit

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vzdelanie a skúsenosť v oblasti finančníctva, účtovníctva a/alebo auditu
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni podmienkou!
- predošlá skúsenosť s reportingom finančných ukazovateľov a finančným výkazníctvom
- znalosť štandardov IFRS je plus
- zmysel pre detail, zodpovednosť za zverené úlohy a vysokú kvalitu produkovaných dát
- silné komunikačné schopnosti a orientácia na zákazníka
- motivácia pracovať v prostredí orientovanom na výkon

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3488233  Dátum zverejnenia: 3.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Minimálne 1600 eur brutto + v závislosti od skúseností + variabilné odmeny