Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka Plant Manažéra
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača
Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracuješ ako personálna asistentka a rada by si sa posunula ďalej do úspešnej medzinárodnej korporácie na pozíciu Personálnej asistentky pre generálneho riaditeľa spoločnosti? Ponúkame ti novú výzvu a zároveň komplexnú administratívnu prácu, ktorá bude zahŕňať nasledovné oblasti:
• manažment diára a časového rozvrhu generálneho riaditeľa
• organizovanie pracovných a služobných ciest
• koordinácia interných a externých obchodných stretnutí
• administratívne zastrešenie stretnutí (materiály, zabezpečenie občerstvenia a príprava miesta, zapisovanie a spracovanie poznámok)
• obchodná komunikácia a korešpondencia s obchodnými partnermi aj v anglickom jazyku
• preklady z / do anglického jazyka
• podpora pri organizovaní firemných eventov
• manažment diára a časového rozvrhu generálneho riaditeľa
• organizovanie pracovných a služobných ciest
• koordinácia interných a externých obchodných stretnutí
• administratívne zastrešenie stretnutí (materiály, zabezpečenie občerstvenia a príprava miesta, zapisovanie a spracovanie poznámok)
• obchodná komunikácia a korešpondencia s obchodnými partnermi aj v anglickom jazyku
• preklady z / do anglického jazyka
• podpora pri organizovaní firemných eventov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkané benefity:
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí a skvelom kolektíve
• možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod
• viac informácií o benefitoch na osobnom pohovore
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí a skvelom kolektíve
• možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod
• viac informácií o benefitoch na osobnom pohovore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Úspešná medzinárodná globálna korporácia v oblasti prepravných a logistických služieb.
Úspešná medzinárodná globálna korporácia v oblasti prepravných a logistických služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na kandidáta:
• minimálne 1-2 roky skúsenosti na obdobnej pozícii sú podmienkou
• excelentné prezentačné a komunikačné zručnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka
• schopnosť prevziať zodpovednosť a robiť vlastné rozhodnutia
• proaktívny prístup k úlohám, nie iba čakať na príkazy
• schopnosť dotiahnuť vlastné projekty do úspešného konca
• pozitívny prístup aj k náročnejším úlohám a nebáť sa im čeliť
• dynamickosť a výborný time manažment
• aktívna znalosť MS Office
• minimálne 1-2 roky skúsenosti na obdobnej pozícii sú podmienkou
• excelentné prezentačné a komunikačné zručnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka
• schopnosť prevziať zodpovednosť a robiť vlastné rozhodnutia
• proaktívny prístup k úlohám, nie iba čakať na príkazy
• schopnosť dotiahnuť vlastné projekty do úspešného konca
• pozitívny prístup aj k náročnejším úlohám a nebáť sa im čeliť
• dynamickosť a výborný time manažment
• aktívna znalosť MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3463318
Dátum zverejnenia: 3.8.2018
2018-08-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača