Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior - inžinier zákazníckej logistiky
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Kechnec
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
1200 - 1400€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
NÁPLŇ PRÁCE:
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 4 roky skúseností na rovnakej/obdobnej pozícii - ideálne automotive
- plynulá znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom (B2)
- stredne dobrá znalosť anglického jazyka výhodou (B1)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita a kreativita
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 4 roky skúseností na rovnakej/obdobnej pozícii - ideálne automotive
- plynulá znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom (B2)
- stredne dobrá znalosť anglického jazyka výhodou (B1)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita a kreativita
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
logistika, ekonómia, obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3386996
Dátum zverejnenia: 13.6.2018
2018-06-13
lokalita: Kechnec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe