Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Zákaznícky servis - logistika
Miesto práce
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto)
800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
NÁPLŇ PRÁCE:
POŽIADAVKY:
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 2 roky skúseností s customer service (zákaznícky servis)
- pokročilá znalosť Nj slovom aj písmom - B2
- znalosť Aj / Fj (min. mierne pokročilá úroveň)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchod, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Počet rokov praxe
2
Informácie o výberovom procese
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3386637 Dátum zverejnenia: 6.9.20182018-09-06 Lokalita: Kechnec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ADECCO Slovakia, s. r. o. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe