Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa komunikatívny špecialista podpory zákazníkov
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € (v závislosti od skúseností)
od 1000 € (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujímaš sa o to, čo trápi zákazníkov? Rád hľadáš riešenia problémov? Si komunikatívny a dynamický človek? Chceš pracovať pre medzinárodnú spoločnosť? Tak neváhaj a pošli nám svoje CV!
Tvojou náplňou práce bude:
- zbieranie feedbackov od zákazníkov (aby na základe toho vedeli manažéri identifikovať najnovšie trendy)
- sledovať a hodnotiť spokojnosť zákazníkov
- eskalovať nevyriešené a opakujúce sa problémy
- prinášať inovácie
- participácia na medzinárodných projektoch
- budovať vzťah so zákazníkmi
- analyzovať hlavné dôvody nespokojnosti zákazníkov
Tvojou náplňou práce bude:
- zbieranie feedbackov od zákazníkov (aby na základe toho vedeli manažéri identifikovať najnovšie trendy)
- sledovať a hodnotiť spokojnosť zákazníkov
- eskalovať nevyriešené a opakujúce sa problémy
- prinášať inovácie
- participácia na medzinárodných projektoch
- budovať vzťah so zákazníkmi
- analyzovať hlavné dôvody nespokojnosti zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť poskytuje široké portfólio zamestnaeckých benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná spoločnosť.
Medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pošli nám svoje CV ak:
- máš minimálne 3 roky skúseností so zákazníckou podporou alebo riadení spätnej väzby
- si komunikatívny
- hovoríš plynule po anglicky
- si orientovaný na výsledky
- máš minimálne 3 roky skúseností so zákazníckou podporou alebo riadení spätnej väzby
- si komunikatívny
- hovoríš plynule po anglicky
- si orientovaný na výsledky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3383838
Dátum zverejnenia: 11.6.2018
2018-06-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € (v závislosti od skúseností)