HR Specialist / Office Manager

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť hľadá šikovného HR specialistu/ Office Managera na centrálu našej spoločnosti, ktorý bude podporou pre našich zamestnancov.

Náplň práce:

- zodpovednosť za vedenie personálnej agendy , zodpovednosť za úplnosť a prehľadnosť údajov vo všetkých zložkách zamestnancov
- zodpovednosť za prípravu vstupných a výstupných dokumentov pre zamestnancov
- zodpovednosť za objednávanie stravovacích kariet pre všetky pobočky v rámci SR a centrálu
- recruitment/ aktívne vyhľadávanie a oslovovanie vhodných uchádzačov o zamestnanie v súlade so zadanými kritériami
- v spolupráci s externými BOZP technikom zodpovednosť za Bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci
- participácia na rôznych projektoch v HR oblasti
- zodpovednosť za komunikáciu s existujúcimi dodávateľmi, spolupráca pri tendroch, rozpočtoch
- zabezpečovanie všetkých prevádzkových požiadaviek firmy
- zodpovednosť za proces výroby vizitiek pre interných zamestnancov
- zodpovednosť za prípravu a evidenciu dokumentov pre pridelenie služobných motorových vozidiel alebo využívanie súkromných MV pre pracovné účely, servisné prehliadky, inventarizáciu stavu SMV
- zodpovednosť za agendu tankovacích kariet

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- príjemné pracovné prostredie
- tím milých kolegov
- systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite CV na mailovú adresu a do predmetu uveďte názov pracovnej pozície. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax v HR oblasti na pozícii : HR specialist, HR generalist
- znalosť problematiky zákonníka práce
- skúsenosť s náborom zamestnancov
- skúsenosti s aktivitami súviasiacimi s Office managementom, Fleet managementom
- komunikatívnosť, empatia, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking, ochota pomôcť
- drive a energia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3381280  Dátum zverejnenia: 27.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200