Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme skúseného Tím Lídra do Service Desk tímu.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte skúsenosti so zákazníckym servisom a vedením ľudí toto je jedinečná možnosť zužitkovať ich a naučiť sa ešte viac v renomovanej spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude aj:
- Vedenie a napredovanie tímu
- Zodpovednosť za perfektný zákaznícky servis tímu
- Zabezpečenie dosahovania KPI´s
- Participácia na globálnych projektoch
- Spolupráca s ostatnými lídrami zákazníckeho servisu
Vašou náplňou práce bude aj:
- Vedenie a napredovanie tímu
- Zodpovednosť za perfektný zákaznícky servis tímu
- Zabezpečenie dosahovania KPI´s
- Participácia na globálnych projektoch
- Spolupráca s ostatnými lídrami zákazníckeho servisu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluva na dobu neurčitú
- Príspevok na hromadnú dopravu
- Plne hradené vzdelávanie a jazykové kurzy
- Príspevok na hromadnú dopravu
- Plne hradené vzdelávanie a jazykové kurzy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Medzinárodná spoločnosť
Medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- 5 rokov skúsenosti v oblasti Customer Care
- 3 roky skúseností s vedením ľudí
- Tímový hráč schopný budovať a viesť tím
- Skúsenosť s vedením projektov
- 5 rokov skúsenosti v oblasti Customer Care
- 3 roky skúseností s vedením ľudí
- Tímový hráč schopný budovať a viesť tím
- Skúsenosť s vedením projektov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3316378
Dátum zverejnenia: 22.3.2018
2018-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO