Sales Team & Company Assistant (Trnava)

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Supporting the Sales Team:
- sales analysis - reports and presentations, maintaining sales database updated,
- supporting Sales Representatives with documentation,
- updating product price catalogue and product sheets,

Administration:
- reception service and other administrative tasks as assigned,
- internal communication in the company, webpage content updation, internal events,
- meetings and travels coordination, care for new employees in cooperation with HR,
- employees attendance checking, monitoring of holidays, days off, sickness leaves,
- managing post, ordering & monitoring stationery,

Zamestnanecké výhody, benefity

We offer:
- 3 additional, fully paid days of leave per year,
- annual bonus - we really appreciate your work,
- language course allowance,
- working in a great team at a multinational, growing organization with employee-centered approach

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- proven experience as an administrative assistant in fast-paced environment,
- highly communicative level of English - at least B2+,
- very good working knowledge of Excel and Powerpoint,
- able to work under the pressure of time with diversified tasks

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3314122  Dátum zverejnenia: 19.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou