Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Team & Company Assistant (Trnava)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Trnavský kraj, okres Trnava
Trnavský kraj, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Supporting the Sales Team:
- sales analysis - reports and presentations, maintaining sales database updated,
- supporting Sales Representatives with documentation,
- updating product price catalogue and product sheets,
Administration:
- reception service and other administrative tasks as assigned,
- internal communication in the company, webpage content updation, internal events,
- meetings and travels coordination, care for new employees in cooperation with HR,
- employees attendance checking, monitoring of holidays, days off, sickness leaves,
- managing post, ordering & monitoring stationery,
- sales analysis - reports and presentations, maintaining sales database updated,
- supporting Sales Representatives with documentation,
- updating product price catalogue and product sheets,
Administration:
- reception service and other administrative tasks as assigned,
- internal communication in the company, webpage content updation, internal events,
- meetings and travels coordination, care for new employees in cooperation with HR,
- employees attendance checking, monitoring of holidays, days off, sickness leaves,
- managing post, ordering & monitoring stationery,
Zamestnanecké výhody, benefity
We offer:
- 3 additional, fully paid days of leave per year,
- annual bonus - we really appreciate your work,
- language course allowance,
- working in a great team at a multinational, growing organization with employee-centered approach
- 3 additional, fully paid days of leave per year,
- annual bonus - we really appreciate your work,
- language course allowance,
- working in a great team at a multinational, growing organization with employee-centered approach
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.
AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.
AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proven experience as an administrative assistant in fast-paced environment,
- highly communicative level of English - at least B2+,
- very good working knowledge of Excel and Powerpoint,
- able to work under the pressure of time with diversified tasks
- highly communicative level of English - at least B2+,
- very good working knowledge of Excel and Powerpoint,
- able to work under the pressure of time with diversified tasks
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3314122
Dátum zverejnenia: 19.2.2018
2018-02-19
lokalita: Trnavský kraj, okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou