Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior team assistant - recepčná
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou úlohou bude zodpovednosť za plynulý chod recepcie a administratívna podpora ostatným oddeleniam. Čo v detaile znamená nasledovné:
- Prijímanie návštev, vybavovanie telefónnych hovorov
- Triedenie/registrácia pošty, faktúr a objednávok
- Asistencia pri príprave školení
- Asistencia pri plánovaní pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
- Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Administratívna podpora - úprava dokladov, príprava podkladov pre mzdy (kontrola dokladov k absenciam)
- Spolupráca s FO - príprava podkladov pre finančné oddelenie, karty majetku, asistencia pri archivácii dokladov
- Zastupiteľnosť za Senior Team Assistant (asistencia pri správe vozového parku, VUE testovanie, interné objednávky..)
- Prijímanie návštev, vybavovanie telefónnych hovorov
- Triedenie/registrácia pošty, faktúr a objednávok
- Asistencia pri príprave školení
- Asistencia pri plánovaní pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
- Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Administratívna podpora - úprava dokladov, príprava podkladov pre mzdy (kontrola dokladov k absenciam)
- Spolupráca s FO - príprava podkladov pre finančné oddelenie, karty majetku, asistencia pri archivácii dokladov
- Zastupiteľnosť za Senior Team Assistant (asistencia pri správe vozového parku, VUE testovanie, interné objednávky..)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá a aktívna práca
- Zázemie vo významnej spoločnosti
- Príjemný kolektív a pracovné prostredie
- Zamestnanecké benefity
- Zázemie vo významnej spoločnosti
- Príjemný kolektív a pracovné prostredie
- Zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Úsmev a ochota, pozitívny prístup samozrejmosťou
- Úplné stredoškolské vzdelanie
- Znalosť hospodárskej korešpondenice
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť pracovať samostatne, aktívne a zodpovedne. Zvládať aj nečakané situácie a vedieť na ne reagovať
- Angličtina na komunikatívnej úrovni
- Maďarský jazyk výhodou
- Úplné stredoškolské vzdelanie
- Znalosť hospodárskej korešpondenice
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť pracovať samostatne, aktívne a zodpovedne. Zvládať aj nečakané situácie a vedieť na ne reagovať
- Angličtina na komunikatívnej úrovni
- Maďarský jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3306910
Dátum zverejnenia: 9.2.2018
2018-02-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou