Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/tka obchodného oddelenia
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Moldava nad Bodvou
Moldava nad Bodvou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)
od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontroluje technické dodacie podmienky a informuje klienta
- materiálová a technická kontrola
- ponúka prípravu/kalkulácie pre zákazníkov
- monitoruje a zaznamenáva zmluvy o predaji a informuje zákazníka o stave objednávky alebo rezervácie
- eviduje objednávky, zadáva na spracovanie a spustenie výrobnej zákazky
- sleduje priebeh výroby výrobkov
- organizuje zásielku objednávok a informuje zákazníkov o dostupnosti produktov
- kontroluje administratívne monitorovanie zákazníckych účtov
- prijíma telefonické hovory a informuje zákazníkov
- komunikuje so zákazníkmi o technickom probléme a otázke doručenia
- posiela údaje o technických a obchodných opatreniach zákazníkom
- sleduje zákazníkov alebo dodávateľov a pomáha hľadať riešenia v prípade poruchy/problému
- spolupracuj na aktualizácii obchodných aktivít a hľadaní nového potenciálneho klienta
- fakturácia (príprava dokladu , príprava faktúry , zasielanie faktúr , archivácia dokumentov)
Potrebné technické zručnosti:
- čítanie a pochopenie výkresovej dokumentácie
- komunikatívna znalosť Aj ( úroveň B2)
- znalosť marketingových stratégií
- znalosť mechanického obrábania
- štatistická analýza
- znalosť kancelárskych nástrojov (Excel - pokročilá úroveň, MS Word, PowerPoint, ...)
- materiálová a technická kontrola
- ponúka prípravu/kalkulácie pre zákazníkov
- monitoruje a zaznamenáva zmluvy o predaji a informuje zákazníka o stave objednávky alebo rezervácie
- eviduje objednávky, zadáva na spracovanie a spustenie výrobnej zákazky
- sleduje priebeh výroby výrobkov
- organizuje zásielku objednávok a informuje zákazníkov o dostupnosti produktov
- kontroluje administratívne monitorovanie zákazníckych účtov
- prijíma telefonické hovory a informuje zákazníkov
- komunikuje so zákazníkmi o technickom probléme a otázke doručenia
- posiela údaje o technických a obchodných opatreniach zákazníkom
- sleduje zákazníkov alebo dodávateľov a pomáha hľadať riešenia v prípade poruchy/problému
- spolupracuj na aktualizácii obchodných aktivít a hľadaní nového potenciálneho klienta
- fakturácia (príprava dokladu , príprava faktúry , zasielanie faktúr , archivácia dokumentov)
Potrebné technické zručnosti:
- čítanie a pochopenie výkresovej dokumentácie
- komunikatívna znalosť Aj ( úroveň B2)
- znalosť marketingových stratégií
- znalosť mechanického obrábania
- štatistická analýza
- znalosť kancelárskych nástrojov (Excel - pokročilá úroveň, MS Word, PowerPoint, ...)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba kovov alebo kovových výrobkov
strojársky priemysel - výroba kovov alebo kovových výrobkov
strojársky priemysel - výroba kovov alebo kovových výrobkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
strojársky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3296674
Dátum zverejnenia: 6.9.2018
2018-09-06
lokalita: Moldava nad Bodvou Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Nákupca Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)