Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka účtovného oddelenia so znalosťou anglického jazyka
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice - okolie, Košický kraj
Košice - okolie, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava podkladov pre účtovné oddelenie a účtovanie pokladničných dokladov
- sledovanie pohľadávok, komunikácia s odberateľmi
- podpora ostatných oddelení z administratívneho hľadiska
- sledovanie salda odberateľských faktúr, likvidácia/úhrady/realizácia bankových prevodov
- spracovanie cestovných výdavkov zamestnancov a dokumentácie SC
- fakturácia (príprava dokladu/faktúry, zasielanie a archivácia dokumentov)
- vedenie evidencie dochádzky, čerpania dovoleniek, PN a evidencie absencií
- spracovanie administratívnej stránky dôchodkového zabezpečenia
- vykonávanie činnosti spojené s evidenciou a realizáciou stravného pre zamestnancov
- registrácie zamestnancov a komunikácia s inštitúciami
- plánovanie, evidencia, kontrola zdravotných prehliadok zamestnancov, kontrola školení zamestnancov (BOZP, certifikáty)
- administratívna podpora mzdovej agendy
- spracovanie a archivácia účtovnej dokumentácie
Požiadavky:
- ekonomické vzdelanie
- znalosť MS Word, MS Excel, PowerPoint
- skúsenosti/prax v oblasti účtovníctva sú výhodou
- aktívna znalosť anglického jazyka
- lojalita, diskrétnosť a flexibilita
- komunikatívnosť a záujem sa vzdelávať
- sledovanie pohľadávok, komunikácia s odberateľmi
- podpora ostatných oddelení z administratívneho hľadiska
- sledovanie salda odberateľských faktúr, likvidácia/úhrady/realizácia bankových prevodov
- spracovanie cestovných výdavkov zamestnancov a dokumentácie SC
- fakturácia (príprava dokladu/faktúry, zasielanie a archivácia dokumentov)
- vedenie evidencie dochádzky, čerpania dovoleniek, PN a evidencie absencií
- spracovanie administratívnej stránky dôchodkového zabezpečenia
- vykonávanie činnosti spojené s evidenciou a realizáciou stravného pre zamestnancov
- registrácie zamestnancov a komunikácia s inštitúciami
- plánovanie, evidencia, kontrola zdravotných prehliadok zamestnancov, kontrola školení zamestnancov (BOZP, certifikáty)
- administratívna podpora mzdovej agendy
- spracovanie a archivácia účtovnej dokumentácie
Požiadavky:
- ekonomické vzdelanie
- znalosť MS Word, MS Excel, PowerPoint
- skúsenosti/prax v oblasti účtovníctva sú výhodou
- aktívna znalosť anglického jazyka
- lojalita, diskrétnosť a flexibilita
- komunikatívnosť a záujem sa vzdelávať
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba kovov alebo kovových výrobkov
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3295579
Dátum zverejnenia: 26.1.2018
2018-01-26
lokalita: Košický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO