Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná&office support (dlhodobá brigáda pre študentov vš)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú upresnené na osobnom pohovore
platové podmienky budú upresnené na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• práca vhodná popri štúdiu - časovo podľa dohody, niekoľkokrát do týždňa
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
(zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie)
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o klienta
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• fleet management - starostlivosť o vozový park spoločnosti Adecco, dohľad
nad údržbou a servisom firemných vozidiel, riešenie poistení a poistných
udalostí, vypracovanie preberacích a odovzdávacích protokolov
• iné činnosti súvisiace s pracovnou náplňou podľa pokynov office managera
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
(zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie)
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o klienta
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• fleet management - starostlivosť o vozový park spoločnosti Adecco, dohľad
nad údržbou a servisom firemných vozidiel, riešenie poistení a poistných
udalostí, vypracovanie preberacích a odovzdávacích protokolov
• iné činnosti súvisiace s pracovnou náplňou podľa pokynov office managera
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné postavenie spoločnosti v medzinárodnom prostredí personálnych
agentúr
• podpora profesionálneho a osobného rozvoja
• korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
• príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
• výborný kolektív
• účasť na firemných eventoch
agentúr
• podpora profesionálneho a osobného rozvoja
• korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
• príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
• výborný kolektív
• účasť na firemných eventoch
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu spoločnosti ADECCO Slovakia
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s organizáciou meetingov,
• pevná pracovná doba (po - pia: 8:00 – 16:30)
• komunikačné a reprezentačné schopnosti,
príjemné vystupovanie a vzhľad
• min. prax 1 rok na podobnej pozícií
• skúsenosť z oblasti back officu vítaná
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• schopnosť samostatne riešiť problémy,
nasadenie
• zodpovednosť za vykonanú prácu
• ochota pracovať aj nad rámec povinností
• pevná pracovná doba (po - pia: 8:00 – 16:30)
• komunikačné a reprezentačné schopnosti,
príjemné vystupovanie a vzhľad
• min. prax 1 rok na podobnej pozícií
• skúsenosť z oblasti back officu vítaná
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• schopnosť samostatne riešiť problémy,
nasadenie
• zodpovednosť za vykonanú prácu
• ochota pracovať aj nad rámec povinností
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3286078
Dátum zverejnenia: 20.7.2018
2018-07-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú upresnené na osobnom pohovore