Recepčná&office support (dlhodobá brigáda pre študentov vš)

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú upresnené na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• práca vhodná popri štúdiu - časovo podľa dohody, niekoľkokrát do týždňa
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
(zasadačky, kuchynky, recepcia, kancelárie)
• plynulý chod recepcie, uvádzanie návštev a starostlivosť o klienta
• príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov, rezervácie leteniek, hotelov
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, notár, kuriér
• administratívny support, skenovanie, kopírovanie, formátovanie, archivácia,
objednávky kancelárskych potrieb, nábytku, potravín
• support pri výberových konaniach dodávateľov
• fleet management - starostlivosť o vozový park spoločnosti Adecco, dohľad
nad údržbou a servisom firemných vozidiel, riešenie poistení a poistných
udalostí, vypracovanie preberacích a odovzdávacích protokolov
• iné činnosti súvisiace s pracovnou náplňou podľa pokynov office managera

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilné postavenie spoločnosti v medzinárodnom prostredí personálnych
agentúr
• podpora profesionálneho a osobného rozvoja
• korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
• príjemný pracovný kolektív a pracovné prostredie
• výborný kolektív
• účasť na firemných eventoch

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu spoločnosti ADECCO Slovakia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s organizáciou meetingov,
• pevná pracovná doba (po - pia: 8:00 – 16:30)
• komunikačné a reprezentačné schopnosti,
príjemné vystupovanie a vzhľad
• min. prax 1 rok na podobnej pozícií
• skúsenosť z oblasti back officu vítaná
• angličtina na komunikatívnej úrovni
• schopnosť samostatne riešiť problémy,
nasadenie
• zodpovednosť za vykonanú prácu
• ochota pracovať aj nad rámec povinností

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3286078  Dátum zverejnenia: 20.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú upresnené na osobnom pohovore