Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

HR admin (dlhodobá brigáda pre denných študentov)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu HR admin hľadáme človeka s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať a vždy s úsmevom na tvári. Prax v oblasti ľudských zdrojov a prehľad v zákonníku práce je výhodou, no nie však podmienkou. Ponúkame možnosť rozšíriť tvoje znalosti a získať nové skúsenosti z oblasti personálneho manažmentu a tým kariérne rásť a úspešne napredovať!
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- starostlivosť o zverenú HR agendu (zmluvy, výpovede, dodatky, predĺženia)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky, lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- predselekcia kandidátov na základe CV
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Iné výhody
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- možnosť získať prax v personálnej agentúre
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Informácie o výberovom konaní
POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu, do predmetu uviesť názov pracovnej pozície
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Prijímame len študentov denného štúdia na VŠ, ktorí vedia pracovať 3 x týždenne
4. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a
Slovenský jazyk - Expert (C2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - základy
Personalistika - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy
Microsoft Word - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- máš chuť na sebe pracovať a nebojíš sa zdolávať výzvy
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci

Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 3262422   Dátum zverejnenia: 6.12.2017