Vitajte v Adecco Slovensko

Absolventská prax - HR/Office assistant

Miesto práce
Hlavná 14, 917 01 Trnava, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Základná zložka mzdy (brutto)
príspevok od ÚPSVaR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak si absolvent SŠ/VŠ evidovaný/á minimálne 1 mesiac na UPSVaR v Trnave a máš menej ako 26 rokov a rád by si sa uplatnil/a v oblasti HR - pošli nám svoje CVčko!

Náplňou tvojej práce bude:
  • byť na pol roka členom nášho super dynamického tímu :-)
  • recruitment support pre našu trnavskú pobočku
  • pre - selekcia životopisov a práca s internou databázou
  • vyhľadávanie vhodných kandidátov/ searching - job portals
  • telefonický kontakt s kandidátmi/ prescreening
  • práca s interným informačným systémom
  • e-mailový a telefonický kontakt s potencionálnymi kandidátmi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • získanie praktických skúseností pre absolventov SŠ/VŠ v oblasti recruitmentu
  • zaujímavá práca v dynamickom a mladom pracovnom tíme
  • účasť na teambuildingových aktivitách
  • možnosti kariérneho rozvoja a rozšírenie možnosti uplatnenia na trhu práce
  • pomoc, podporu a vedenie zo strany kolegov
  • prax v dynamickej personálnej agentúre, ktorá pôsobí aj v iných krajinách
  • ak sa osvedčíte počas praxe máte šancu, že si Vás ponecháme aj ako riadneho
zamestnanca

Informácie o výberovom konaní

Absolvent musí byť evidovaný na UPSVaR po dobu minimálne 1 mesiac a byť mladší ako 26 rokov, bez predchádzajúceho trvalého pracovného pomeru

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu spoločnosti Adecco.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné, ľudské zdroje a personálny manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát/ka by mal/a spĺňať nasledujúce kritériá:

  • evidovaný/á na ÚPSVaR v Trnave po dobu minimálne 1 mesiac ku termínu nástupu
  • vek do 26 rokov
  • absolvent VŠ I. resp. II. stupňa, prípadne absolvent SŠ bez predchádzajúcej pracovnej skúsenosti vo forme TPP
  • kladný vzťah k administratívnej práci = systematickosť, prioritizácia úloh
  • výborná znalosť práce s balíkom MS Office
  • proaktivita, samostatnosť, dynamika a tímový duch
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk
ID: 3241827   Dátum zverejnenia: 14.11.2017   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   príspevok od ÚPSVaR