Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Absolventská prax - HR/Office assistant

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Digital Park III., Einsteinova 19, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak si absolvent SŠ/VŠ evidovaný/á minimálne 1 mesiac na UPSVaR v Bratislave a máš menej ako 26 rokov a rád by si sa uplatnil/a v oblasti HR - pošli nám svoje CVčko!

Náplňou tvojej práce bude:
- byť na pol roka členom nášho super dynamického tímu :-)
- recruitment support pre našu bratislavskú centrálu
- pre - selekcia životopisov a práca s internou databázou
- vyhľadávanie vhodných kandidátov/ searching - job portals
- telefonický kontakt s kandidátmi/ prescreening
- práca s interným informačným systémom
- e-mailový a telefonický kontakt s potencionálnymi kandidátmi
Ponúkaný plat (brutto)
príspevok od ÚPSVaR
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Iné výhody
- získanie praktických skúseností pre absolventov SŠ/VŠ v oblasti recruitmentu
- zaujímavá práca v dynamickom a mladom pracovnom tíme
- účasť na teambuildingových aktivitách
- možnosti kariérneho rozvoja a rozšírenie možnosti uplatnenia na trhu práce
- pomoc, podporu a vedenie zo strany kolegov
- prax v dynamickej personálnej agentúre, ktorá pôsobí aj v iných krajinách
- ak sa osvedčíte počas praxe máte šancu, že si Vás ponecháme aj ako riadneho
zamestnanca
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Informácie o výberovom konaní
Absolvent musí byť evidovaný na UPSVaR po dobu minimálne 1 mesiac a byť mladší ako 26 rokov, bez predchádzajúceho trvalého pracovného pomeru

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2017 (ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné, ľudské zdroje a personálny manažment
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Slovenský jazyk - Expert (C2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát/ka by mal/a spĺňať nasledujúce kritériá:

- evidovaný/á na ÚPSVaR v Bratislave po dobu minimálne 1 mesiac ku termínu nástupu
- vek do 26 rokov
- absolvent VŠ I. resp. II. stupňa, prípadne absolvent SŠ bez predchádzajúcej pracovnej skúsenosti vo forme TPP
- kladný vzťah k administratívnej práci = systematickosť, prioritizácia úloh
- výborná znalosť práce s balíkom MS Office
- proaktivita, samostatnosť, dynamika a tímový duch
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Monika Pánisová
Tel.: 0910 841 655
E-mail: poslať životopis
 
ID: 3241798   Dátum zverejnenia: 14.11.2017