Leader tímu špecialistov na štatutárny reporting a finančné analýzy

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2500 + v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste skúsený, motivovaný človek so silným finančným backgroundom (10+ rokov), ktorý sa nezľakne dynamického prostredia plného zmien, ktorého úlohou bude rozvíjať a viesť tím expertov na štatutárne účtovníctvo a reporting? Ste samostatný človek, ktorý sa vie rýchlo zorientovať v mori nových procesov a dokážete budovať vzťahy a dôveru v rámci businessu? Ak ste schopný people manager, viete analyzovať a interpretovať finančné dáta a pripraviť prehľadné reporty, pošlite mi svoj životopis!

Vašou náplňou práce môže byť nasledovné:
- štatutárne závierky a reporting (20 entít)
- reportingové aktivity za skupinu; prezentácia výsledkov podieľnikom a CFO
- koordinácia a dohľad nad externým auditom
- podpora strategických projektov
- vedenie menšieho tímu 6 expertov
- cestovanie 2-3x do roka

Zamestnanecké výhody, benefity

- budú predstavené na osobnom pohovore

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

poisťovníctvo

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, účtovníctvo, audit

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

7

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- silný finančný background (7-10 rokov v účtovníctve/audite)
- expertné znalosti z oblasti štatutárneho účtovníctva a reportingu
- silné interpersonálne zručnosti a leadership v medzinárodnom prostredí
- zmysel pre autonómiu a samostatnosť
- komunikatívna angličtina je MUST + ďalší jazyk výhodou
- zmysel pre detail avšak bez straty "helicopter view"
- schopnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3241251  Dátum zverejnenia: 18.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2500 + v závislosti od skúseností