HR administrátor / HR špecialista - Devínska nová Ves

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na našu pobočku lokalizovanú v Devínske Nove Vsi hľadáme posilu na pozíciu HR administrátor/ HR špecialista. Hľadáme človeka s predchádzajúcimi skúsenosťami na obdobnej pozícii, ktorý sa chce ďalej kariérne rozvíjať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.

Náplň práce:
- pripravuje pracovno-právnu dokumentáciu pre dočasne pridelených zamestnancov pre nášho významného klienta
- spracuváva podklady na mzdy, dochádzky
- rieši požiadavky dočasne pridelených zamestnancov
- pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá za sledovanie DSO (doba splatnosti pohľadávok) a koordinuje následné aktivity k ich úhrade
- komunikuje s verejnými inštitúciami
- zúčastňuje sa operatívnych mítingov s klientom
- proaktívne pristupuje k riešeniu problémov v úlohách, za ktoré zodpovedá, s vlastnými návrhmi riešení
- spolupracuje a podporuje nadradeného pri riešení problémov súvisiacich s administratívou a fakturáciou
- vykonáva iné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- bohatý systém benefitov
- možnosť kariérneho rastu
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- mladý, priateľský kolektív

Informácie o výberovom konaní

Prosím zašlite CV na mailovú adresu a do predmetu uveďte názov pracovnej pozície. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/ VŠ vzdelanie
- prax v HR oblasti na obdobnej pozícii / HR administrátor, Koordinátor, Personálny konzulant, HR specialist, HR generalist
- skúsenosti s prípravou pracovno-právnej dokumentácie, s prípravou podkladov pre mzdy
- znalosť zákonníka práce
- skúsenosť s komunikáciou s klientami
- komunikatívnosť, proaktivita, asertivita, flexibilita, multitasking

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3218972  Dátum zverejnenia: 18.10.2017