Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent(ka) / Recepčný(á)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Hlavná 14, 917 02, okres Trnava
Hlavná 14, 917 02, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou
ASAP, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej pobočky v Trnave hľadáme vhodného uchádzača na pozíciu Asistent(ka) / Recepčný(á) bude zodpovedný/á za príjem návštev, poskytovanie informácií a služieb zamestnancom a zákazníkom, vybavovanie telefonátov a ďalších administratívnych prác. Trnavská pobočka je naša najnovšia pobočka, ktorá sa stále rozbieha, preto uvítame ak budeš mať prax na obdobnej pozícii.
Tvojimi hlavnými aktivitami bude:
Zodpovednosť za kontinuálny chod firemnej recepcie - uvádzanie návštev, poskytovanie informácií, zabezpečenie komfortu pre návštevy (servis, občerstvenie, poradenstvo), vybavovanie telefonickej komunikácie, poskytovanie informácií a prepájanie hovorov aj v angličtine.
• Evidencia a distribúcia pošty a kuriérskych zásielok, komunikácia a riešenie prípadných problémov s kuriérskymi spoločnosťami.
• Starostlivosť o chod kancelárskych priestorov a zabezpečenie občerstvenia pre klientov
• Starostlivosť o kuchynku spoločnosti (udržiavanie čistoty, údržba kávovaru, dopĺňanie občerstvenia)
• Zodpovednosť za administratívne činnosti, spracovanie dochádzky a za objednávanie kancelárskych potrieb na základe požiadaviek
• Poskytovať všeobecné informácie o spoločnosti volajúcim klientom a návštevám
• Asistentské a administratívne práce podľa požiadaviek zamestnávateľa
Tvojimi hlavnými aktivitami bude:
Zodpovednosť za kontinuálny chod firemnej recepcie - uvádzanie návštev, poskytovanie informácií, zabezpečenie komfortu pre návštevy (servis, občerstvenie, poradenstvo), vybavovanie telefonickej komunikácie, poskytovanie informácií a prepájanie hovorov aj v angličtine.
• Evidencia a distribúcia pošty a kuriérskych zásielok, komunikácia a riešenie prípadných problémov s kuriérskymi spoločnosťami.
• Starostlivosť o chod kancelárskych priestorov a zabezpečenie občerstvenia pre klientov
• Starostlivosť o kuchynku spoločnosti (udržiavanie čistoty, údržba kávovaru, dopĺňanie občerstvenia)
• Zodpovednosť za administratívne činnosti, spracovanie dochádzky a za objednávanie kancelárskych potrieb na základe požiadaviek
• Poskytovať všeobecné informácie o spoločnosti volajúcim klientom a návštevám
• Asistentské a administratívne práce podľa požiadaviek zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- spoznanie interného pracovného prostredia renomovanej personálnej agentúry
- mladý dynamický tím
- dovolenka navyše
- stravné lístky hradené v plnej výške zamestnávateľom
- služobný telefón, notebook na súkromné účely
- mladý dynamický tím
- dovolenka navyše
- stravné lístky hradené v plnej výške zamestnávateľom
- služobný telefón, notebook na súkromné účely
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovná pozícia sa obsadzuje do interného stavu spoločnosti
Pracovná pozícia sa obsadzuje do interného stavu spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ľudské zdroje a personálny manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
PODMIENKOU
- práca na podobnej pozícii a skúsenosti s prácou s
ľuďmi VÝHODOU
- proaktívny a pozitívny prístup
-silné organizačné a komunikačné zručnosti
- schopnosť rýchlo sa orientovať, samostatnosť
- flexibilita
- dobré znalosti práce s PC a internetom
- rýchla tímová aj pracovná adaptácia
PODMIENKOU
- práca na podobnej pozícii a skúsenosti s prácou s
ľuďmi VÝHODOU
- proaktívny a pozitívny prístup
-silné organizačné a komunikačné zručnosti
- schopnosť rýchlo sa orientovať, samostatnosť
- flexibilita
- dobré znalosti práce s PC a internetom
- rýchla tímová aj pracovná adaptácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3217825
Dátum zverejnenia: 17.10.2017
2017-10-17
lokalita: okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou