Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Asistent na finančnom oddelení s plynulým AJ a FJ (aj pre absolventov)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzinárodná spoločnosť so sídlom v Bratislave, hľadá šikovných ľudí, ktorí si chcú vybudovať kariéru v oblasti financií. Hľadáme človeka, ktorý chce naštartovať svoju kariéru a ovláda anglický a francúzsky jazyk.


Tvoja náplň práce bude obsahovať:

- spracovanie došlých faktúr, kontrola údajov
- transformácia faktúr z papierovej formy do interného systému
- identifikácia problémov (napr. keď systém chybne vyhodnotí údaje) po transformačnom procese a ich následná oprava
- spolupodieľanie sa na tvorení a úprave systému transformácie, zlepšovanie procesov
- komplexné spracovanie došlých platieb, dodávateľských faktúr, monitoring finančnej dokumentácie a overovanie správnosti faktúr
- úzka spolupráca a komunikácia s ostatnými finančnými oddeleniami, príprava reportov
- komunikácia so zahraničnými klientmi
Iné výhody
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť práce v medzinárodnom tíme, rôzne zamestnanecké výhody a možnosť kariérneho rastu v oblasti financií.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický a francúzsky jazyk na komunikatívnej úrovni (min. B2)
- ukončená obchodná akadémia alebo vysoká škola s ekonomickým zameraním výhodou
- skúsenosť s prácou v účtovníctve VEĽKOU výhodou
- orientácia na detail, motivácia pre prácu s financiami
- znalosť SAP je výhodou
- znalosť balíka MS OFFICE
- tímový hráč
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Dalibor Madžo
Tel.: 0902 943 680
E-mail: poslať životopis
 
ID: 3100294   Dátum zverejnenia: 2.12.2017