Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Chceš byť súčasťou nášho tímu a pomáhať nám s vyhľadávaním zamestnancov? Tak neváhaj a pošli nám svoje CV ! HR asistent

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Banská Bystrica, Zvolen
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu, ktorý rád pracuje s ľuďmi a chce získať skúsenosti s realizáciou náborov, je rovnako orientovaný na ľudí, ako aj na dosahovanie cieľov a výsledkov.

- Zodpovednosť za riadenie náborov podľa požiadaviek klienta
- Riadenie výberových konaní, vyhľadávanie kandidátov
- Zadávanie inzercie (profesia, obecné rozhlasy, UPSVaR...)
- Príprava pracovných zmlúv, podkladov ku mzdovému účtovníctvu
- Vybavovanie všetkých administratívnych náležitostí v súvislosti s HR
- Spolupráca s HR oddeleniami u klientov, prezentovanie našich služieb u klientov
- Udržiavanie a servis pre našich klientov a zamestnancov
- Vyriešiť vzniknuté problémy a situácie ku spokojnosti oboch strán
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou
Iné výhody
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Možnosť práce Home Office
- Možnosť byť súčasťou tímu profesionálov, ktorí majú ambície napĺňať svoje ciele.
- Množstvo e-learningový, ale aj štandardných kurzov.
- Profesijný a odborný rast.
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhaj a zašli nám Tvoje CV v slovenskom jazyku a prípadne aj motivačný list, prečo by si sa chcel stáť súčasťou nášho tímu. Ďakujeme za všetky zaslané životopisy a prejavenú dôveru, komunikovať však budeme len s vybranými uchádzačmi. Za porozumenie ďakujeme!

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Znalosti

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s vedením náborov výhodou
- osobnostne to musí byť aktívny človek, ktorý dokáže riešiť problémy
- v prekážkach vidí výzvy a možnosti ako sa prekonať
- flexibilita je nevyhnutá, pretože reflektujeme denne na požiadavky klientov
- AJ výhodou
- MS Office – pokročilá používateľská úroveň
- VP skupiny B je nevyhnutnosť, dobrý orientačný zmysel
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 3063761   Dátum zverejnenia: 16.5.2017