Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2017 za najlepšie výberové procesy v roku 2017 podľa hodnotení uchádzačov.
Vitajte v Adecco Slovensko

Pracovník zákazníckej podpory

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš klient, ktorý má v Bratislave zabehnuté centrum zákazníckej podpory a je uznávanou medzinárodnou spoločnosťou, buduje nový tím v Nitre.
Staň sa jeho súčasťou na pozícii Pracovníka zákazníckej podpory. Budeš denne komunikovať so zákazníkmi v cudzom jazyku
(francúzština, nemčina, angličtina, ruština) pri riešení jeho požiadaviek.

Čo ťa čaká:
  • Pomoc naším zákazníkom pri riešení požiadaviek
  • Denná komunikácia prostredníctvom e-mailov
  • Analýza potrieb a požiadaviek zákazníka a poskytnutie riešenia
  • Spolupráca s našími obchodnými partnermi
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
  • Pravidelná práca s databázou, udržiavanie záznamov aktuálnych
  • Návrhy na zlepšenie

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity:
  • Práca v stabilnej spoločnosti a možnosti rastu
  • príjemné pracovné prostredie
  • Jazykové kurzy
  • Teambuildingy, akcie a eventy
  • Dni voľna navyše
  • Fitness, wellness, masáže

Informácie o výberovom konaní

Uchádzač musí byť ochotný absolvovať 1 mesiac školenie v Bratislave.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Spoločnosť zaoberajúca sa zákazníckou podporou v oblasti daní.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:
  • Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka
  • Veľmi dobré komunikačné schopnosti a zručnosti
  • Predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom vítaná
  • Orientácia na zákazníka
  • Cit pre detail
  • Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
  • Odolnosť voči stresu
  • Flexibilita
  • Dobré PC zručnosti
  • Skúsenosť s medzinárkdného prostredia vítaná
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ADECCO Slovakia, s. r. o.
Štúrova 22
94901 Nitra
http://www.adecco.sk
ID: 2985551   Dátum zverejnenia: 8.1.2018