Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procurement Operations Associate (fixed term contract)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.
Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Využi novú príležitosť sa pridať do tímu Procurement Operations pre svetového lídra v oblasti zaisťenia. Oddelenie Procurement Operations má na starosti správu dodávateľských dát pre viac krajín, podporuje proces obstarávania cez kreovanie objednávok a špecifické kategórie zdrojov v súlade s procesom obstarávania / nákupu.
Tvojou náplňou práce bude:
- Podpora procesov na oddelení Procurement Operations
- Profesionálna podpora interných klientov pri Source to Pay procese
- Spracovanie nákupu a objednávok / purchase orders
- Selekcia špecifických kategórií zdrojov v súlade s procesom obstarávania
- Aktívna podpora oddelenia obstarávania a účasť na projektoch
- Komunikácia s oddeleniami, internými a externými zákazníkmi
Tvojou náplňou práce bude:
- Podpora procesov na oddelení Procurement Operations
- Profesionálna podpora interných klientov pri Source to Pay procese
- Spracovanie nákupu a objednávok / purchase orders
- Selekcia špecifických kategórií zdrojov v súlade s procesom obstarávania
- Aktívna podpora oddelenia obstarávania a účasť na projektoch
- Komunikácia s oddeleniami, internými a externými zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnom dynamickom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- profesijné a osobnostné vzdelávanie
- iné finančné aj nefinančné benefity (viac na osobnom pohovore)
- flexibilný pracovný čas
- profesijné a osobnostné vzdelávanie
- iné finančné aj nefinančné benefity (viac na osobnom pohovore)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Líder v oblasti zaisťovníctva, poisťovníctva a inovatívnych prenosov rizík.
Líder v oblasti zaisťovníctva, poisťovníctva a inovatívnych prenosov rizík.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si pre nás ideálny kandidát:
- ak máš aspoň 1 rok skúseností v oblasti administratívy, nákupu, financií / účtovníctva
- komunikuješ plynule a rád v angličtine
- máš predošlú skúsenosť s ERP / nákupným softvérom (SAP, ORACLE)
- tvojou silnou stránkou je CAN DO ATTITUDE a zmeny pri práci ti nespôsobujú žiadny problém
- MOTIVÁCIA je tvojím hnacím motorom
- si tímový hráč s orientáciou na zákazníka
- ak máš aspoň 1 rok skúseností v oblasti administratívy, nákupu, financií / účtovníctva
- komunikuješ plynule a rád v angličtine
- máš predošlú skúsenosť s ERP / nákupným softvérom (SAP, ORACLE)
- tvojou silnou stránkou je CAN DO ATTITUDE a zmeny pri práci ti nespôsobujú žiadny problém
- MOTIVÁCIA je tvojím hnacím motorom
- si tímový hráč s orientáciou na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2981743
Dátum zverejnenia: 17.9.2018
2018-09-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Nákupca, Referent správy poistenia Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Minimum salary from 1000 EUR gross/month/full time and other rewards. Our offer to you may be higher based on your experience.