Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent manažérov ekonomického oddelenia v medzinárodnej spoločnosti
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti ekonomického poradenstva, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 1-ročnými skúsenosťami na pozícii asistenta v medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Výkonný asistent bude zodpovedný za:
- poskytovanie aktívnej podpory oddeleniu na základe pokynov pridelených manažérov,
- organizáciu pracovných ciest pridelených manažérov (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie pridelenej agendy manažéra, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov pri rôznych projektoch a koordináciu úloh s ďalšími oddeleniami spoločnosti,
- spracovanie došlých faktúr podľa potreby,
- príležitostnú organizáciu teambuildingových aktivít a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania v medzinárodnej spoločnosti a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát má:
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.
- min. 1-ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej - medzinárodnej spoločnosti,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite, znalosť Lotus Notes - výhodou,
- zmysel pre detail, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2635787
Dátum zverejnenia: 19.10.2016
2016-10-19
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.