Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dlhodobá brigáda na oddelení podpory nemeckých zákazníkov - možnosť pracovať aj na Home office z akejkoľvek lokality v SR!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich TOP klientov ponúkame nadštandardne ohodnotenú dlhodobú prácu na skrátený pracovný pomer - 20 hod. týždenne (práca možná aj vo večerných hodinách a cez víkendy)! Skvelá príležitosť napríklad pre študentov, mamičky po materskej dovolenke, alebo kandidátov hľadajúcich flexibilitu.
Výkon práce je z domu - z akejkoľvek lokality v SR.
Staňte sa súčasťou tímu, ktorý podporuje zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.
Náplň práce:
• emailová a telefonická komunikácia s klientmi (riešenie ich problémov - POZOR - nejedná sa o aktívny predaj),
• zodpovednosť za spokojnosť klientov spoločnosti,
• pomoc klientom pri zadávaní ich objednávok v systéme,
• riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese,
• práca s internou databázou spoločnosti (starostlivosť o aktualizáciu údajov),
• spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov.
Výkon práce je z domu - z akejkoľvek lokality v SR.
Staňte sa súčasťou tímu, ktorý podporuje zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.
Náplň práce:
• emailová a telefonická komunikácia s klientmi (riešenie ich problémov - POZOR - nejedná sa o aktívny predaj),
• zodpovednosť za spokojnosť klientov spoločnosti,
• pomoc klientom pri zadávaní ich objednávok v systéme,
• riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese,
• práca s internou databázou spoločnosti (starostlivosť o aktualizáciu údajov),
• spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka rôzne finančné a nefinančné benefity:
- stravné lístky
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a ďalšie
- stravné lístky
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a ďalšie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Náš klient je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť.
Náš klient je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný uchádzač by mal mať:
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka (komunikácia s nemeckými klientmi),
• komunikatívnu úroveň anglického jazyka (úroveň B2),
• chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov.
Okrem toho táto pozícia vyžaduje:
• orientáciu na zákazníka,
• prácu s počítačom (aspoň základnú znalosť MS Office),
• dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
• absolvovanie úvodného 1-mesačného školenia (40 hod./týždeň) v Bratislave, počas ktorého máte zabezpečené ubytovanie plne hradené zamestnávateľom,
• zabezpečenie internetového a telefonického pripojenia (ak sa jedná o prácu z domu).
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka (komunikácia s nemeckými klientmi),
• komunikatívnu úroveň anglického jazyka (úroveň B2),
• chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov.
Okrem toho táto pozícia vyžaduje:
• orientáciu na zákazníka,
• prácu s počítačom (aspoň základnú znalosť MS Office),
• dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
• absolvovanie úvodného 1-mesačného školenia (40 hod./týždeň) v Bratislave, počas ktorého máte zabezpečené ubytovanie plne hradené zamestnávateľom,
• zabezpečenie internetového a telefonického pripojenia (ak sa jedná o prácu z domu).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2107065
Dátum zverejnenia: 6.12.2016
2016-12-06
lokalita: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO