Administratívny pracovník s francúzštinou

AdBackoffice s.r.o.

Miesto práce
Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od EUR 1 100,--

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zadávanie faktúr do interného podnikového systému, a archivácia príslušných dokumentov
• riešenie nezrovnalostí v dátach
• komunikácia s inými oddeleniami a dodávateľmi
• denná manuálna kontrola vyšlých inzerátov v PDF dokumentoch v stanovených termínoch

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné, ekonomické

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového zamestnanca s:
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• ovládaním francúzskeho jazyka na komunikačnej úrovni
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3283539  Dátum zverejnenia: 23.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od EUR 1 100,--