Administrátor/ka spracovania údajov pre švajčiarsku spoločnosť (nemčina + francúžština)

Miesto práce:
možnosť homeoffice kdekoľvek na Slovensku
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • spravovanie zákazníckej databázy podľa interných požiadaviek (vytváranie nových zákazníkov v internom systéme, zmena existujúcich zákazníkov, inaktivácia)
  • overovanie správnosti a zisťovanie doplňujúcich informácií v Švajčiarskom obchodnom registri
  • správa zľavových podmienok zákazníka (prideľovanie zľavových podmienok jednotlivým zákazníkom podľa interných požiadaviek a procesov)
  • komunikácia s internými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné, ekonomické

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Mierne pokročilý (B1) a
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového zamestnanca s
• ovládaním nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni a druhého jazyka (francúzština) na mierne pokročilej úrovni
• ochotou vzdelávať sa v oblasti sekundárneho jazyka (FR)
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
ID: 3127401   Dátum zverejnenia: 15.12.2017