Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti s nemčinou
AdBackoffice s.r.o.
Miesto práce
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• objednávanie služobných ciest pre švajčiarskych kolegov
• telefonický kontakt a správa emailovej schránky (prepájanie telefonátov, preposielanie emailových správ)
• evidencia dodávateľských faktúr, ich scanovanie a zabezpečenie ich schválenia
• evidencia pošty
• komunikácia s dodávateľmi, objednávanie kancelárskych potrieb
• rôzne administratívne adhoc úlohy
• telefonický kontakt a správa emailovej schránky (prepájanie telefonátov, preposielanie emailových správ)
• evidencia dodávateľských faktúr, ich scanovanie a zabezpečenie ich schválenia
• evidencia pošty
• komunikácia s dodávateľmi, objednávanie kancelárskych potrieb
• rôzne administratívne adhoc úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta
Informácie o výberovom konaní
Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového zamestnanca s:
• výbornou znalosťou nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni (slovom aj písmom)
• druhý jazyk (angličtina, francúzština, taliančina) vítaný
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• proaktívnym, zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• schopnosťou samostatne pracovať, učiť sa a rozvíjať sa
klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• pevný pracovný čas 8:30 – 17 :00
• výbornou znalosťou nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni (slovom aj písmom)
• druhý jazyk (angličtina, francúzština, taliančina) vítaný
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• proaktívnym, zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• schopnosťou samostatne pracovať, učiť sa a rozvíjať sa
klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• pevný pracovný čas 8:30 – 17 :00
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3047529
Dátum zverejnenia: 11.4.2018
2018-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: AdBackoffice s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou