Asistentka spoločnosti s nemčinou - práca na 5-hodinový pracovný úväzok

Miesto práce:
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• správa telefónnej centrály (prepájanie, prípadne vybavovanie prichádzajúcich hovorov z/do Švajčiarska)
• správa firemnej emailovej schránky (triedenie, preposielanie, prípadne vybavovanie emailových správ)

• evidencia pošty, objednávky kancelárskych potrieb, kávy…
• podpora pri adminstrácii interných procesov
• komunikácia s úradmi, materskou spoločnosťou a dodávateľmi služieb
• tvorba interných dokumentov prípadne prekladov NJ/SJ
• zabezpečenie chodu recepcie (preberanie pošty, uvádzanie a plánovanie návštev)

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• pružný pracovný čas
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového zamestnanca so
• znalosťou nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
•pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
ID: 3047529   Dátum zverejnenia: 9.11.2017