Customer Service Desk - Administratívny pracovník zákazníckeho centra

Miesto práce:
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• administratívna podpora materskej spoločnosti so sídlom vo Švajčiarsku
• telefonický kontakt (prichádzajúce hovory) so zákazníkmi a dodávateľmi švajčiarskej spoločnosti (nie predaj ani proaktívny telesales)
• správa emailovej schránky (triedenie, preposielanie, prípadne vybavovanie emailových správ )
• vybavovanie a manažment objednávok
• tvorba interných dokumentov prípadne prekladov NJ/SJ
• podpora pri adminstrácii interných procesov a marketingových aktivitách

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového zamestnanca s:
• výbornou znalosťou nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni (slovom aj písmom)
• druhý jazyk (angličtina, francúzština, taliančina) vítaný
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• proaktívnym, zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• schopnosťou samostatne pracovať, učiť sa a rozvíjať sa
• klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)
• pevný pracovný čas 8:30 – 17 :00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby
ID: 3047529   Dátum zverejnenia: 16.1.2018