Špecialista spracovania objednávok (francúzština)

AdBackoffice s.r.o.

Miesto práce
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• validácia a správa zákazníckych objednávok v interných aplikáciách
• odovzdanie zmluvných dokumentov vydavateľom / do tlače / na odd. predaja
• evidencia a správa informácii o zákazníkoch v CRM systéme
• zaistenie informačného toku na odd. predaja
• podpora vnútorných firemných procesov predaja
• preverovanie prichádzajúcich objednávok vzhľadom na platobnú schopnosť zákazníkov
• príprava podkladov k fakturácii

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• hľadáme nových zamestnancov s komunikatívnymi jazykovými znalosťami z francúzštiny
• ovládanie počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedný a spoľahlivý prístup k zadaným úlohám
• ochotu učiť sa, klientsky orientovaný prístup, odolnosť voči stresu
• zaľúba v rutinnej práci, presný a štruktúrovaný spôsob práce
• znalosť reklamného trhu / mediálneho prostredia výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2939869  Dátum zverejnenia: 23.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou