Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka spoločnosti
Adamed Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 2, 841 04 Bratislava, Bratislava
Dúbravská cesta 2, 841 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovných ľudí pre posilňovanie značky a dôstojnú reprezentáciu súkromnej spoločnosti Adamed Slovakia s.r.o.
Aj Vy môžete pracovať vo firme, kde sú vzťahy založené na vzájomnom rešpekte, otvorenosti, inovatívnosti, kvalite, prevádzkovej dokonalosti, flexibilite a rýchlosti, vo firme, ktorá je odhodlaná a pripravená odpovedať na kľúčové výzvy modernej medicíny.
Hlavnou úlohou bude:
- príprava a analýza .xls súborov
- komunikácia s kolegami v Českej republike, Poľsku, atď - aktívne používanie AJ
- zápisy z porád, organizácia služobných ciest manažérov spoločnosti, rezervácie ubytovania, dopravy
- administratíva
- kontrola vyúčtovaní, spolupráca s účtovným oddelením
- plnenie úloh a príprava podkladov podľa potrieb vedenia spoločnosti
Ak Vás pozícia zaujala a spĺňate požadované kritéria budeme radi, keď na inzerát odpoviete a zašlete nám svoj štruktúrovaný životopis s aktuálnou fotografiou.
Ďakujeme všetkým kandidátom za záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak odpovedať budeme LEN VYBRANÝM uchádzačom, ktorý spĺňajú všetky naše požiadavky.
Aj Vy môžete pracovať vo firme, kde sú vzťahy založené na vzájomnom rešpekte, otvorenosti, inovatívnosti, kvalite, prevádzkovej dokonalosti, flexibilite a rýchlosti, vo firme, ktorá je odhodlaná a pripravená odpovedať na kľúčové výzvy modernej medicíny.
Hlavnou úlohou bude:
- príprava a analýza .xls súborov
- komunikácia s kolegami v Českej republike, Poľsku, atď - aktívne používanie AJ
- zápisy z porád, organizácia služobných ciest manažérov spoločnosti, rezervácie ubytovania, dopravy
- administratíva
- kontrola vyúčtovaní, spolupráca s účtovným oddelením
- plnenie úloh a príprava podkladov podľa potrieb vedenia spoločnosti
Ak Vás pozícia zaujala a spĺňate požadované kritéria budeme radi, keď na inzerát odpoviete a zašlete nám svoj štruktúrovaný životopis s aktuálnou fotografiou.
Ďakujeme všetkým kandidátom za záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak odpovedať budeme LEN VYBRANÝM uchádzačom, ktorý spĺňajú všetky naše požiadavky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Bonusy/prémie, mobilný telefón, príspevok na stravu, vzdelávacie kurzy/školenia
Ponúkame:
zaujímavú a dynamickú prácu v profesionálnom tíme nadnárodnej spoločnosti,
možnosť odborného rastu a školení,
motivujúce finančné ohodnotenie,
mobilný telefón aj na súkromné účely
Ponúkame:
zaujímavú a dynamickú prácu v profesionálnom tíme nadnárodnej spoločnosti,
možnosť odborného rastu a školení,
motivujúce finančné ohodnotenie,
mobilný telefón aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Nutnosť ovládať excel, angličtinu a spisovnú slovenčinu, gramatiku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
komunikačné schopnosti, iniciatívu (predchádzajúce skúsenosti v obore či prax na obchodnej pozícií výhodou), pozitívne myslenie, spoľahlivosť, dôkladnosť,
vodičský preukaz sk. B s praxou,
vysokoškolské,
minimálne pasívnu znalosť anglického jazyka.
komunikačné schopnosti, iniciatívu (predchádzajúce skúsenosti v obore či prax na obchodnej pozícií výhodou), pozitívne myslenie, spoľahlivosť, dôkladnosť,
vodičský preukaz sk. B s praxou,
vysokoškolské,
minimálne pasívnu znalosť anglického jazyka.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adamed patrí medzi najvýznamnejšie farmaceutické spoločnosti v Poľsku. Svoje postavenie v SR a v ČR firma buduje už niekoľko rokov aj prostredníctvom zmluvných partnerov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2839758
Dátum zverejnenia: 9.10.2017
2017-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Adamed Slovakia s.r.o.