Key Account Manager - Leasing

ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 2 500 EUR/mesiacpodľa schopností a skúseností + odmeny až do výšky 25% základného platu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Poslaním tejto pozície je:
1. Získavanie nových obchodných parterov (predajcov techniky),
2. Získavanie nových klientov (leasingových nájomcov)
3. Rozvoj spolupráce s existujúcimi partnermi a klientmi.

Náplňou práce je najmä:
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových partnerov (predajcov rôznej techniky so zameraním najmä na: počítače a notebooky pre grafikov, filmárov, programátorov, softvér, mobilné telefóny, foto /video, autoservisnú techniku, profi gastro zariadenia, medicínsku techniku a pod.).
▪ Poskytovanie komplexnej podpory pre partnerov smerom na financovanie dodávok pre ich klientov s využitím komplexného portfólia leasingových produktov.
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových zákazníkov (leasingových nájomcov).
▪ Aktívna práca s prideleným portfóliom existujúcich partnerov a klientov.
▪ Realizácia obchodných stretnutí výlučne v segmente firiem a živnostníkov.
▪ Príprava kalkulácií „na mieru“ na základe informácií získaných na obchodných stretnutiach.
▪ Príprava a realizácia prezentácií pre partnerov a ich obchodníkov.
▪ Analýza a monitoring trhu.
▪ Zodpovednosť za plnenie obchodného plánu.
▪ Obsadzovaná pozícia je pre 2 regióny:
- Slovensko - Juh ( Nitriansky kraj, Banskobystrický kraj a južná časť Trnavského kraja).
- Slovensko - Sever (Trenčiansky kraj, Žilinský kraj a severná časť Trnavského kraja).

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ Perspektívne zamestnanie v kapitálovo silnej a stabilnej zahraničnej spoločnosti.
▪ Práca s predajným a jedinečným leasingovým produktom na trhu - Small Ticket Leasing.
▪ Vysoký pracovný komfort (nadštandardne vybavené služobné motorové vozidlo, notebook, mobil aj na súkromné účely).
▪ Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať.
▪ Motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od dosiahnutých výsledkov.

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná pre skúsenejšieho obchodníka, najlepšie s praxou v oblasti finančných služieb pre firemných zákazníkov (B2B), pre ktorého je atraktívne pracovať pre európskeho lídra v oblasti Small Ticket Leasingu pre firmy a živnostníkov.

▪ Svoje materiály prosím posielajte v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Naším klientom je zahraničná spoločnosť (s centrálou v Nemecku, históriou viac ako 40 rokov, poskytujúca komplexné lízingové služby) a na európskom trhu je lídrom v poskytovaní špeciálnych leasingových služieb tzv. Small Ticket Leasingu pre firmy a živnostníkov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického alebo ekonomického zamerania

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▪ Aktívna obchodnícka prax zameraná na firemných zákazníkov (B2B segment) je PODMIENKOU.
▪ Anglický jazyk na pokročilejšej úrovni (aspoň B1) je podmienkou (interná komunikácia, systémy a školenia sú v angličtine).
▪ Znalosť maďarského jazyka je výhodou.
▪ Skúsenosti s predajom lízingových alebo bankových produktov firemným zákazníkom sú výhodou.
▪ Výborné komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti a reprezentatívne vystupovanie.
▪ Silná sebamotivácia, sebadisciplína a orientácia na rýchle uzatváranie obchodov sú nevyhnutné.
▪ Vysoké pracovné nasadenie, zodpovedný prístup k práci.
▪ Skúsenosti s prácou formou home office sú výhodou.
▪ Pokročilé ovládanie nástrojov MS Office, hlavne Excel
▪ Aktívny vodič.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

"Right people - good job! Right job - happy people!"

ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 4590482  Dátum zverejnenia: 30.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac