Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager - Leasing
ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo najskôr.
Dohodou, čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 2 200 EUR/mesiac1400 - 2200 EUR/mes brutto + odmeny až do výšky 30% základného platu.
1 400 - 2 200 EUR/mesiac1400 - 2200 EUR/mes brutto + odmeny až do výšky 30% základného platu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cieľom tejto pozície je získavanie nových obchodných parterov (dodávateľov), cca 50% a klientov (leasingových nájomcov) tiež cca 50% a rozvoj spolupráce s aktuálnymi partnermi a klientmi. Náplňou práce je najmä:
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových partnerov (dodávateľov rôznej techniky v širokom rozsahu – IT HW, IT SW, foto /video, autoservisná technika, profi gastro zariadenia, medicínska technika...).
▪ Poskytovanie komplexnej podpory pre partnerov smerom na financovanie dodávok pre ich klientov s využitím komplexného portfólia leasingových produktov.
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových zákazníkov (leasingových nájomcov).
▪ Aktívna práca s prideleným portfóliom existujúcich partnerov a klientov.
▪ Realizácia obchodných stretnutí výlučne v segmente firiem a živnostníkov.
▪ Príprava kalkulácií „na mieru“ na základe informácií získaných na obchodných stretnutiach.
▪ Príprava a realizácia prezentácií pre partnerov a ich obchodníkov.
▪ Analýza a monitoring trhu.
▪ Zodpovednosť za plnenie obchodného plánu.
▪ Obsadzovaná pozícia je s pôsobnosťou na západnom Slovensku a čiastočne na strednom Slovensku.
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových partnerov (dodávateľov rôznej techniky v širokom rozsahu – IT HW, IT SW, foto /video, autoservisná technika, profi gastro zariadenia, medicínska technika...).
▪ Poskytovanie komplexnej podpory pre partnerov smerom na financovanie dodávok pre ich klientov s využitím komplexného portfólia leasingových produktov.
▪ Vyhľadávanie, oslovovanie a získavanie nových zákazníkov (leasingových nájomcov).
▪ Aktívna práca s prideleným portfóliom existujúcich partnerov a klientov.
▪ Realizácia obchodných stretnutí výlučne v segmente firiem a živnostníkov.
▪ Príprava kalkulácií „na mieru“ na základe informácií získaných na obchodných stretnutiach.
▪ Príprava a realizácia prezentácií pre partnerov a ich obchodníkov.
▪ Analýza a monitoring trhu.
▪ Zodpovednosť za plnenie obchodného plánu.
▪ Obsadzovaná pozícia je s pôsobnosťou na západnom Slovensku a čiastočne na strednom Slovensku.
Zamestnanecké výhody, benefity
▪ Perspektívne zamestnanie v kapitálovo silnej a stabilnej zahraničnej spoločnosti.
▪ Práca s predajným a jedinečným leasingovým produktom na trhu.
▪ Vysoký pracovný komfort (nadštandardne vybavené služobné motorové vozidlo, notebook, mobil aj na súkromné účely).
▪ Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať.
▪ Motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od dosiahnutých výsledkov.
▪ Práca s predajným a jedinečným leasingovým produktom na trhu.
▪ Vysoký pracovný komfort (nadštandardne vybavené služobné motorové vozidlo, notebook, mobil aj na súkromné účely).
▪ Možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať.
▪ Motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od dosiahnutých výsledkov.
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je vhodná pre skúsenejšieho obchodníka, najlepšie s praxou v oblasti finančných služieb pre firemných zákazníkov (B2B), pre ktorého je atraktívne pracovať pre európskeho lídra v oblasti Small Ticket Leasingu pre firmy a živnostníkov.
▪ Svoje materiály prosím posielajte v slovenskom alebo anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
▪ Svoje materiály prosím posielajte v slovenskom alebo anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Naším klientom je zahraničná spoločnosť (centrála v Nemecku, história viac ako 40 rokov, poskytujúca komplexné lízingové služby) a na európskom trhu je lídrom v poskytovaní leasingových služieb tzv. Small Ticket Leasingu pre firmy a živnostníkov.
Naším klientom je zahraničná spoločnosť (centrála v Nemecku, história viac ako 40 rokov, poskytujúca komplexné lízingové služby) a na európskom trhu je lídrom v poskytovaní leasingových služieb tzv. Small Ticket Leasingu pre firmy a živnostníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, financie
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
▪ Aktívna obchodnícka prax zameraná na firemných zákazníkov (B2B segment) je PODMIENKOU.
▪ Anglický jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou (interná komunikácia, systémy a školenia sú v angličtine).
▪ Skúsenosti s predajom lízingových alebo bankových produktov firemným zákazníkom sú výhodou.
▪ Výborné komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti a reprezentatívne vystupovanie.
▪ Vysoké pracovné nasadenie, zodpovedný prístup k práci.
▪ Skúsenosti s prácou formou home office sú výhodou.
▪ Pokročilé ovládanie nástrojov MS Office, hlavne Excel
▪ Aktívny vodič.
▪ Anglický jazyk na pokročilej úrovni je podmienkou (interná komunikácia, systémy a školenia sú v angličtine).
▪ Skúsenosti s predajom lízingových alebo bankových produktov firemným zákazníkom sú výhodou.
▪ Výborné komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti a reprezentatívne vystupovanie.
▪ Vysoké pracovné nasadenie, zodpovedný prístup k práci.
▪ Skúsenosti s prácou formou home office sú výhodou.
▪ Pokročilé ovládanie nástrojov MS Office, hlavne Excel
▪ Aktívny vodič.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
"Right people - good job! Right job - happy people!"
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4190373
Dátum zverejnenia: 25.10.2021
2021-10-25
lokalita: Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac