Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CEO Executive Assistant
Active life Int., s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
03.07.2023
03.07.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacalebo 1 900 EUR/živnosť
1 400 EUR/mesiacalebo 1 900 EUR/živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do spoločnosti hľadáme asistentku, ktorá bude „pravou rukou“ pre CEO a bude zabezpečovať komplexnú agendu podľa požiadaviek CEO.
Pracovná náplň:
• Komplexná asistencia, organizačná a administratívna podpora CEO.
• Organizovanie CEO kalendára, telefonická a e-mailová komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku.
• Vedenie osobnej agendy podľa požiadaviek CEO.
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• Vybavovanie obchodných a osobných stretnutí, služobných a súkromných ciest a rokovaní, operatívnych záležitostí.
• Zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, reprezentatívne privítanie, príprava a podávanie občerstvenia.
• Administratívna práca – tlač, skenovanie a kopírovanie dokumentov, vybavovanie poštových zásielok.
• Office management - objednávanie kancelárskych potrieb, propagačných a reklamných materiálov.
• Evidovanie stanovených pracovných úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov.
• Spracovanie podkladov dochádzky zamestnancov spoločnosti pre účtovníčku.
• Zastrešenie komplexného procesu v oblasti HR v prípade náboru nových zamestnancov.
• Podpora interných projektov, komunikácia s inštitúciami, úradmi, grafickými štúdiami, potrebnými dodávateľmi a agentúrami.
• Vedenie zápisov z porád.
• Reporting na týždennej báze.
Pracovná náplň:
• Komplexná asistencia, organizačná a administratívna podpora CEO.
• Organizovanie CEO kalendára, telefonická a e-mailová komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku.
• Vedenie osobnej agendy podľa požiadaviek CEO.
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• Vybavovanie obchodných a osobných stretnutí, služobných a súkromných ciest a rokovaní, operatívnych záležitostí.
• Zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, reprezentatívne privítanie, príprava a podávanie občerstvenia.
• Administratívna práca – tlač, skenovanie a kopírovanie dokumentov, vybavovanie poštových zásielok.
• Office management - objednávanie kancelárskych potrieb, propagačných a reklamných materiálov.
• Evidovanie stanovených pracovných úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov.
• Spracovanie podkladov dochádzky zamestnancov spoločnosti pre účtovníčku.
• Zastrešenie komplexného procesu v oblasti HR v prípade náboru nových zamestnancov.
• Podpora interných projektov, komunikácia s inštitúciami, úradmi, grafickými štúdiami, potrebnými dodávateľmi a agentúrami.
• Vedenie zápisov z porád.
• Reporting na týždennej báze.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v spoločnosti Active life Int., s.r.o.
Dôkladne si preštudujeme CV a posúdime skúsenosti, znalosti a predpoklady na voľnú pracovnú pozíciu spolu s riaditeľom spoločnosti.
V prípade splnenia požiadaviek na pracovnú pozíciu, pozveme kandidáta na osobný pohovor.
Ospravedlňujeme sa, ale pokiaľ sa do 30 dní neozveme, vybrali sme na pohovor iného kandidáta. V prípade neúspechu vo výberovom konaní, bude každá žiadosť v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov po ukončení výberového konania skartovaná.
Dôkladne si preštudujeme CV a posúdime skúsenosti, znalosti a predpoklady na voľnú pracovnú pozíciu spolu s riaditeľom spoločnosti.
V prípade splnenia požiadaviek na pracovnú pozíciu, pozveme kandidáta na osobný pohovor.
Ospravedlňujeme sa, ale pokiaľ sa do 30 dní neozveme, vybrali sme na pohovor iného kandidáta. V prípade neúspechu vo výberovom konaní, bude každá žiadosť v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov po ukončení výberového konania skartovaná.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, asistencia
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Excelentné organizačné schopnosti a time-management
• Reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné schopnosti
• Samostatnosť, zodpovednosť a lojálnosť
• Flexibilita a proaktívny prístup
• Aktívne využívanie anglického jazyka
• Reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné schopnosti
• Samostatnosť, zodpovednosť a lojálnosť
• Flexibilita a proaktívny prístup
• Aktívne využívanie anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Active life Int., s.r.o. pôsobí v oblasti e-commerce. Prioritne sa zaoberá distribúciou tovarov a služieb, doma i v zahraničí.
ID: 4562037
Dátum zverejnenia: 31.5.2023
2023-05-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Active life Int., s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac