Recepčná - Brigáda na pár hodín denne

Across Private Investments

Miesto práce
Zochova 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a flexibilného člena nášho tímu, ktorý rád pracuje v dynamickom prostredí a má zmysel pre poriadok. Tvoja práca bude rôznorodá, každý deň prinesie niečo nové. Ak si človek, ktorý má rád kontakt s ľuďmi a dokáže sa rýchlo prispôsobiť rôznym úlohám, toto je príležitosť práve pre teba!

Čo bude tvojou náplňou práce?
  • Starostlivosť o našich klientov – uvítaš ich, usadíš a pripravíš výbornú kávu, aby sa u nás cítili príjemne
  • Udržiavanie poriadku – zabezpečíš, aby recepcia a celá budova bola vždy v tip-top stave
  • Inventarizácia – postaráš sa o zásoby na recepcii a dohliadneš na marketingové a skladové potreby
  • Podpora pri eventoch – pri interných akciách pomôžeš s prípravami a samotným priebehom
  • Administratíva – skenovanie, príprava dokumentov a katalógov podľa požiadaviek, evidencia pošty a mailová či telefonická komunikácia

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • Oddych v našich hoteloch za lepšiu cenu
  • Zľavy pre nákup tovaru rôznych značiek v rámci skupiny CSAG
  • Odmeny za odporúčanie zamestnanca
  • Multisport kartu
  • Profesionálne finančné poradenstvo

Informácie o výberovom konaní

Pozícia vyžaduje flexibilitu.
Práca by bola od pondelka do piatku, časovo od 15:30 do 18:30, občas sa tie časy môžu aj zmeniť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme spoľahlivého a samostatného človeka, ktorý zvládne rôznorodé úlohy a zároveň je pripravený prispôsobiť sa flexibilnému pracovnému času.

Aké osobnostné predpoklady a zručnosti sú pre nás dôležité?
  • Spoľahlivosť a zodpovednosť – môžeš sa spoľahnúť na seba a my sa môžeme spoľahnúť na teba
  • Samostatnosť – dokážeš si zorganizovať svoj čas a úlohy bez neustáleho dohľadu
  • Odolnosť voči stresu – zostávaš pokojný/á aj v náročnejších situáciách
  • Výborné komunikačné schopnosti – vieš efektívne a zdvorilo komunikovať s klientmi a kolegami, či už osobne, mailom alebo telefonicky
  • Príjemné vystupovanie – tvoj úsmev a priateľský prístup urobia deň každému
  • Flexibilita (časová) – nemáš problém prispôsobiť sa rôznym zmenám v pracovnom čase a vyjsť v ústrety potrebám firmy

Ak sa vidíš v týchto riadkoch, radi ťa privítame v našom tíme!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Across Private Investments, o.c.p., a.s. je súčasťou skupiny Across, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2002. Pracujeme pod dohľadom NBS a špecializujeme sa na dlhodobé a efektívne zhodnocovanie majetku úspešných ľudí. V oblasti privátnej správy aktív sme na Slovensku lídrom, v súčasnosti spravujeme aktíva vo výške takmer 400 miliónov euro a naše služby využíva viac ako 1300 privátnych klientov.
Ako finančný investor pôsobí skupina Across aj v ďalších oblastiach, napríklad v hotelierstve, realitách, zdravotníctve a vo viacerých významných private equity projektoch.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4898852  Dátum zverejnenia: 7.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.